average annual manpower

Romanian translation: media anuala a personalului salariat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:average annual manpower
Romanian translation:media anuala a personalului salariat
Entered by: Mihaela Marandis

10:30 Jan 12, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: average annual manpower
- a statement of the average annual manpower
Mihaela Marandis
Romania
media anuala a mâinii de lucru
Explanation:
variantă:

(cantitatea) medie anuală a forţei de muncă...

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2007-01-12 12:11:42 GMT)
--------------------------------------------------

Din pacate linkul este prea mare. O varianta de a gasi documente similare (exact in acelasi loc) este: http://ted.europa.eu/Exec?DataFlow=ShowPage.dfl&Template=TED... , si aici in casuta Full text se introduce "average annual manpower". Peste o suta de documente care contin acest termen.
Selected response from:

Prims-Grup
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3numărul mediu scriptic de angajaţi pe an
aurafas
4 +2media anuală a forţei de muncă
Corina Cristea
2 +2variante
Ada Jones
4media anuala a mâinii de lucru
Prims-Grup


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
variante


Explanation:
O declaraţie privind rata medie anuală de personal (intr-o companie)
sau de capital uman (intr-un context mai general)

Aş mai traduce, în funcţie de context, şi ceva de genul

Declaraţie statistică anuală privind ocuparea/plasarea forţei de munca.

În fine, tu cunoşti cel mai bine contextul.


Ada Jones
Switzerland
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Silea
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Anca Nitu: rata medie anuală de personal
20 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
media anuală a forţei de muncă


Explanation:
Declaraţie privind media anuală a forţei de muncă

Corina Cristea
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: sau a salariaţilor / a personalului salariat.
1 hr

agree  Nona Stanciu Dell'Acqua
10 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
media anuala a mâinii de lucru


Explanation:
variantă:

(cantitatea) medie anuală a forţei de muncă...

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2007-01-12 12:11:42 GMT)
--------------------------------------------------

Din pacate linkul este prea mare. O varianta de a gasi documente similare (exact in acelasi loc) este: http://ted.europa.eu/Exec?DataFlow=ShowPage.dfl&Template=TED... , si aici in casuta Full text se introduce "average annual manpower". Peste o suta de documente care contin acest termen.


    Reference: http://ted.europa.eu/Exec;jsessionid=80B966391D86E06B220F949...
Prims-Grup
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Te rog, se poate să retransmiţi referinţa? nu o pot accesa. Merci mult


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
numărul mediu scriptic de angajaţi pe an


Explanation:
Aceasta este expresia pe care o folosim noi în statistica de profil, boli profesionale, expuşi la noxe.
http://www.google.ro/search?num=100&hl=ro&q="numarul mediu s...


aurafas
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ada Jones: Da! sau numarul mediu scriptic anual de personal / salariati
4 hrs
  -> Multumesc.

agree  Anamaria Sturz
4 hrs
  -> Multumesc.

agree  Monika Silea: excelent!
2 days 16 hrs
  -> multumesc :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search