Life-Saving Rules

Romanian translation: Reguli pentru prevenirea pierderii de vieti omenesti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: Life-Saving Rules
Romanian translation:Reguli pentru prevenirea pierderii de vieti omenesti
Entered by: Claudia Coja

21:15 Mar 6, 2015
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Human Resources / Safety
English term or phrase: Life-Saving Rules
Safety Directive and Life-Saving Rules - cam acesta este contextul, mai degraba un sub-titlu.
Claudia Coja
Reguli pentru prevenirea pierderii de vieti omenesti
Explanation:
O alta varianta. Sau "reguli de aparare a vietii".
Selected response from:

Monica S.
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Masuri vitale
Razvan R. Boros
4Reguli pentru prevenirea pierderii de vieti omenesti
Monica S.
3(standarde de siguranță) și reguli pentru prevenirea accidentelor si protejarea angajatilor
Octavia Veresteanu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
life-saving rules
(standarde de siguranță) și reguli pentru prevenirea accidentelor si protejarea angajatilor


Explanation:
o varianta (cam lunga:)

Octavia Veresteanu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
life-saving rules
Reguli pentru prevenirea pierderii de vieti omenesti


Explanation:
O alta varianta. Sau "reguli de aparare a vietii".

Monica S.
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Multumesc!

2 days 39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
life-saving rules
Masuri vitale


Explanation:
O idee...

Razvan R. Boros
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 23




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search