a less favourable insurance risk

Romanian translation: risc de asigurare mai puţin favorabil

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a less favourable insurance risk
Romanian translation:risc de asigurare mai puţin favorabil
Entered by: Maria Diaconu

18:26 Feb 27, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: a less favourable insurance risk
Mărturisesc că nu prea înţeleg:
Diabetics who do not follow an established regimen suggested by their doctor are clearly less favourable insurance risks.

Persoanele... constituie riscuri de asigurare...?
Adică o persoană poate fi un risc, sau riscul este de fapt boala? Dar mă intrigă formularea.

Mulţumesc anticipat.
Maria Diaconu
Romania
risc de asigurare
Explanation:
Propunerea mea:

Riscurile de asigurare legate de persoanele care ... sunt în mod clar mai mari.
Selected response from:

Mihai Badea (X)
Luxembourg
Grading comment
Mulţumesc mult tuturor pentru explicaţiile utile.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4diableticii care nu urmeaza regimul prescris de medic prezinta in mod clar un factor de risc
Anca Nitu
3 +1risc de asigurare
Mihai Badea (X)


Discussion entries: 8





  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
insurance risk
risc de asigurare


Explanation:
Propunerea mea:

Riscurile de asigurare legate de persoanele care ... sunt în mod clar mai mari.

Mihai Badea (X)
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 100
Grading comment
Mulţumesc mult tuturor pentru explicaţiile utile.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: sau mai puţin favorabile (pentru asigurator). Mi se pare OK.
2 hrs
  -> Mulţumesc!

1 day 16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
diableticii care nu urmeaza regimul prescris de medic prezinta in mod clar un factor de risc


Explanation:
mai ridicat/ sunt incadrate intr-o clasa de risc cu tariful mai mare


http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_7592/Noi/norme/d...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search