Contingent motor

Romanian translation: asigurare de răspundere civilă pentru pagube produse de autovehicule ale terţilor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Contingent motor
Romanian translation:asigurare de răspundere civilă pentru pagube produse de autovehicule ale terţilor
Entered by: Adela Porumbel

21:12 Oct 4, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: Contingent motor
Dintr-un tabel:

Insurance policy: Comprehensive Public Liability Insurance

Coverage: Cover for all legal liability for damage to property of or bodily injury to third parties arising from the Contractor’s performance of this Contract, starting on the Signing Date.

Minimum Principal Extensions: Cross liability. Contingent motor.

Termenul pe care nu-l stiu e "contingent motor" dar daca ma poate ajuta cineva "Comprehensive Public Liability Insurance" este "Asigurare... completa de raspundere civila?"
Adela Porumbel
Romania
asigurare de răspundere civilă pentru pagube produse de autovehicule ale terţilor
Explanation:
*Contingent Motor Liability* provides an indemnity to the Insured in respect of liabilities he may incur
arising out of the use of motor vehicles for the Insured's business not the property of or provided by the
Insured.
http://www.oamps.co.uk/pdf/Non Motor Policy Benefits Mar05 e...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-04 22:34:20 GMT)
--------------------------------------------------

Pentru „Comprehensive Public Liability Insurance”, aş spune „asigurare de răspundere civilă generală”, dar ar fi bine să pui întrebarea separat, astfel încât să folosească şi altora.

Multe referinţe pe Google. Iată una:

„De exemplu, in momentul in care isi inchiriaza o casa, isi fac urgent si o *asigurare de raspundere civila generala*. Trebuie mentionat ca astfel de contracte de asigurare sunt obligatorii pentru anumite categorii de prestatori de servicii cum ar fi taximetristii, firmele de paza si protectie sau transportatorii care transporta marfa altora.
http://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/11301/Client...
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
Ok cu intrebarile separate, pur si simplu m-am grabit. Multumesc :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2asigurare de răspundere civilă pentru pagube produse de autovehicule ale terţilor
Lucica Abil
3Motor Contingent???
Irina Adams


Discussion entries: 4





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
contingent motor
Motor Contingent???


Explanation:
Contingent se poate traduce ca una dintre urmatoarele: întîmplãtor; accidental; conditionat; contingent; eventual; posibil

Motor se poate traduce ca una dintre urmatoarele:
automobil; care pune în miscare; motor, masinarie; motrice, de miscare; muschi, nerv motor

Dar sincera sa fiu haad nu am care imperechere se aplica la intrebarea ta. Are cineva idei?


    Reference: http://www.babylon.com/define/117/Dictionary-English-Romania...
Irina Adams
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: mda... masini/utilaje cred ca sunt... ma mai gandesc, o sa incerc o formulare.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
contingent motor
asigurare de răspundere civilă pentru pagube produse de autovehicule ale terţilor


Explanation:
*Contingent Motor Liability* provides an indemnity to the Insured in respect of liabilities he may incur
arising out of the use of motor vehicles for the Insured's business not the property of or provided by the
Insured.
http://www.oamps.co.uk/pdf/Non Motor Policy Benefits Mar05 e...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-04 22:34:20 GMT)
--------------------------------------------------

Pentru „Comprehensive Public Liability Insurance”, aş spune „asigurare de răspundere civilă generală”, dar ar fi bine să pui întrebarea separat, astfel încât să folosească şi altora.

Multe referinţe pe Google. Iată una:

„De exemplu, in momentul in care isi inchiriaza o casa, isi fac urgent si o *asigurare de raspundere civila generala*. Trebuie mentionat ca astfel de contracte de asigurare sunt obligatorii pentru anumite categorii de prestatori de servicii cum ar fi taximetristii, firmele de paza si protectie sau transportatorii care transporta marfa altora.
http://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/11301/Client...

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Ok cu intrebarile separate, pur si simplu m-am grabit. Multumesc :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST
10 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Nitu
20 hrs
  -> Mulţumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search