VAT flow documentation

Romanian translation: documentatie privind fluxul de prelucrare a deconturilor de TVA

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:VAT flow documentation
Romanian translation:documentatie privind fluxul de prelucrare a deconturilor de TVA
Entered by: Oana Precup

10:31 Jan 14, 2015
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / Claims
English term or phrase: VAT flow documentation
Este vorba despre niste instructiuni de urmat pentru a trimite o cerere de despagubire, iar contextul exact este urmatorul:
"The VAT content of any claim will only be paid in line with the VAT flow documentation."

Si mai apare si in :
"Please click this link for the VAT flow"

Ce e cu acel "flow" aici?

Multumesc pentru orice idei.
Oana Precup
Romania
documentatie privind fluxul de prelucrare a deconturilor de TVA
Explanation:
VAT flow - fluxul de prelucrare a deconturilor de TVA

1 ANEXA METODOLOGIA DE SOLUŢIONARE A ... - ANAF

Deconturile de TVA se depun de către persoanele impozabile, înregistrate în scopuri de taxă ... B. Fluxul de prelucrare a deconturilor de TVA. 1. După primirea ...

static.anaf.ro/static/10/Anaf/transparenta/AnexaMet_solDNORCM.pdf
Selected response from:

cyr-traductions
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1documentatie privind fluxul de prelucrare a deconturilor de TVA
cyr-traductions
3documentare privind TVA de incasat/de platit
TRAD Melina


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vat flow documentation
documentatie privind fluxul de prelucrare a deconturilor de TVA


Explanation:
VAT flow - fluxul de prelucrare a deconturilor de TVA

1 ANEXA METODOLOGIA DE SOLUŢIONARE A ... - ANAF

Deconturile de TVA se depun de către persoanele impozabile, înregistrate în scopuri de taxă ... B. Fluxul de prelucrare a deconturilor de TVA. 1. După primirea ...

static.anaf.ro/static/10/Anaf/transparenta/AnexaMet_solDNORCM.pdf

cyr-traductions
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
2 hrs
  -> Multumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vat flow documentation
documentare privind TVA de incasat/de platit


Explanation:
"Net VAT flow is VAT received less VAT paied" - https://books.google.fr/books?id=je7DpgTHexYC&pg=PT214&lpg=P...


TRAD Melina
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search