group health plans

Romanian translation: regimuri de asigurare de grup

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:group health plans
Romanian translation:regimuri de asigurare de grup
Entered by: anielacluj

12:34 Apr 26, 2015
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: group health plans
All health insurance companies and group health plans must follow this law by May 21, 2010
anielacluj
Romania
regimuri de asigurare de grup
Explanation:
"Asigurarea de sanatate de grup lansata de ING Asigurari de Viata in parteneriat cu reteaua privata de sanatate REGINA MARIA permite angajatorilor sa suplimenteze beneficiile privind serviciile de sanatate in sistem privat pe care le ofera angajatilor lor prin intermediul abonamentului medical, avand suma asigurata de pana la 30.000 lei." - http://www.1asig.ro/ING-Asigurari-de-Viata-si-Reteaua-REGINA...
Selected response from:

TRAD Melina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1regimuri de asigurare de grup
TRAD Melina
4planuri de sanatate pentru grupuri de persoane
Lorena Chirita


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
regimuri de asigurare de grup


Explanation:
"Asigurarea de sanatate de grup lansata de ING Asigurari de Viata in parteneriat cu reteaua privata de sanatate REGINA MARIA permite angajatorilor sa suplimenteze beneficiile privind serviciile de sanatate in sistem privat pe care le ofera angajatilor lor prin intermediul abonamentului medical, avand suma asigurata de pana la 30.000 lei." - http://www.1asig.ro/ING-Asigurari-de-Viata-si-Reteaua-REGINA...

TRAD Melina
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: multumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
2 days 9 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
planuri de sanatate pentru grupuri de persoane


Explanation:
.

Example sentence(s):
  • http://www.nc-services.ro/serviciu/plan-de-sanatate-pentru-grupuri-de-persoane.html

    Reference: http://www.investopedia.com/terms/g/group-health-insurance-p...
    Reference: http://www.eureko.ro/article--asigurari-de-sanatate-de-grup-...
Lorena Chirita
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search