pending review

Romanian translation: in asteptarea revizuirii

15:18 Feb 18, 2018
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce
English term or phrase: pending review
share an answer.. pending review
lanark
Romanian translation:in asteptarea revizuirii
Explanation:
pana la sau in asteptarea reviziei sau revizuirii
Selected response from:

Simona Pop
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2in asteptarea revizuirii
Posted via ProZ.com Mobile
Simona Pop
4Articol în așteptarea moderării / publicării
Dragoș Dinescu
4în așteptarea examinării/evaluării
Ligia Mihaiescu
4în curs de verificare
Mihaela Bordea


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
in asteptarea revizuirii


Explanation:
pana la sau in asteptarea reviziei sau revizuirii

Simona Pop
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghitescu
18 hrs
  -> Mulțumesc.

agree  Iosif JUHASZ
11 days

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
în așteptarea examinării/evaluării


Explanation:
Înțeleg că s-a dat un răspuns și se așteaptă ca acesta să fie citit/evaluat.

--------------------------------------------------
Note added at 11 minutes (2018-02-18 15:30:06 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.linguee.com/english-french/search?query=pending ...

--------------------------------------------------
Note added at 53 minutes (2018-02-18 16:12:36 GMT)
--------------------------------------------------

Sau "în curs de evaluare", "examinare î curs"

--------------------------------------------------
Note added at 57 minutes (2018-02-18 16:15:49 GMT)
--------------------------------------------------

Sau "în curs de evaluare", "examinare î curs"


    Reference: http://https://www.linguee.com/english-romanian/search?query...
Ligia Mihaiescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
în curs de verificare


Explanation:
-

Mihaela Bordea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

11 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Articol în așteptarea moderării / publicării


Explanation:
Prin "review" se poate înțelege un articol (topic) trimis spre publicare pe un site. Așadar, expresia de tradus poate fi interpretată și în acest mod.

Dragoș Dinescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search