living individuals/parties

Romanian translation: persoane fizice/ juridice in viata

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:living individuals/parties
Romanian translation:persoane fizice/ juridice in viata
Entered by: Lavinia Pirlog

19:07 Jan 17, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities / share transfer
English term or phrase: living individuals/parties
All onerous transfers of title to shares between living individuals/parties in favor of strangers shall comply with the following requirements.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
persoane fizice/ juridice in viata
Explanation:
cred ca poate fi o solutie rezonabila in context
Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
Multumesc Cristiana. Si multumesc Dan.
Multumesc tuturor inca o data.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3entitati fizice / parti
raulciceu
3 +3persoane in viata
Elvira Stoianov
5persoane fizice/ juridice in viata
Cristiana Coblis


Discussion entries: 6





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
persoane in viata


Explanation:
oricat ma gandesc, nu gasesc alta formulare. nu cred sa existe ceva care sa exprime acelasi lucur intr-un alt mod

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-18 07:27:04 (GMT)
--------------------------------------------------

sorry, la Raul am vrut sa pun \"neutral\"

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-18 07:27:36 (GMT)
--------------------------------------------------

si eu am cautat inter-vivos pe net dar nu l-am gasit pe site-uri romanesti

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tehno
22 mins

agree  felicia_za
13 hrs

agree  Cristiana Coblis: persoane fizice/ juridice in viata probabil.
1 day 21 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
entitati fizice / parti


Explanation:
suna putin ciudat, dar si in limbajul juridic romanesc exista ciudatenii...

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: mai degraba, ca de ex. donatiile intre vii
6 hrs

agree  Elvira Stoianov: nu vad legatura cu termenul cerut si nu imi inchipui care ar fi opusul (persoane decedate) in acelasi registru
8 hrs

agree  danv: "persoane fizice in viata" putea fi o sugestie...
1 day 4 hrs

2 days 51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
persoane fizice/ juridice in viata


Explanation:
cred ca poate fi o solutie rezonabila in context

Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Multumesc Cristiana. Si multumesc Dan.
Multumesc tuturor inca o data.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search