regular printer paper

Romanian translation: hartie obisnuita pentru imprimanta

08:58 Nov 30, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: regular printer paper
Apare in contextul unui listening exercise: "I need 3 stacks o regular printer paper and 4 boxes of blue pens.

Eu ma gandeam ca e hartia de imprimanta pentru folosinta zilnica.

Ati intalnit? Sunteti de acord?
Multumesc frumos
nicole 25
Romanian translation:hartie obisnuita pentru imprimanta
Explanation:
..o idee )
Selected response from:

Carmen Lapadat
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8hârtie normală/obisnuită pentru imprimantă
Oana Popovici
5 +2hartie obisnuita pentru imprimanta
Carmen Lapadat


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
hartie obisnuita pentru imprimanta


Explanation:
..o idee )

Carmen Lapadat
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker:


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popovici: Scuze, Carmen, nu am vazut raspunsul tau! :-)
2 mins

agree  Ioana Daia
1 day 22 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
hârtie normală/obisnuită pentru imprimantă


Explanation:
Normala, obisnuita, fara caracteristici speciale.
https://www.eflamingo.ro/magazin/online5/PC_si_NOTEBOOK/Impr...
Hartie (obisnuita, pretiparita, bond, color, lucioasa, cu antet, de gramaj mic, de gramaj mare, reciclata, rigida), plicuri, calc, folii transparente, etichete, cartoane
http://imprimante.zspotmedia.ro/imprimante-hp-designjet-5500...
Hartie (normala, lucioasa, cretata si fotografica), Brosuri,hartie transparenta (A4), plicuri, panza, vellum, film

Oana Popovici
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nina Scutelnic: da, exact
50 mins
  -> Multumesc!

agree  cristina48
1 hr
  -> Multumesc, Cris!

agree  OanaS
3 hrs
  -> Multumesc!

agree  MMUK (X): Nu aveți pentru ce!
3 hrs
  -> Multumesc, Mirela!

agree  George Colibaba
4 hrs
  -> Multumesc mult!

agree  wordbridge
8 hrs
  -> Multumesc, Victor!

agree  Iosif JUHASZ
1 day 52 mins
  -> Multumesc, Iosif!

agree  Tradeuro Language Services
6 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search