Control devices

Romanian translation: dispozitive de control

14:28 Jun 6, 2019
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / 3D PRINTER
English term or phrase: Control devices
Connectivity: Wi-Fi, NFC, Ethernet, MQTT.
Control Devices: PC, Tablet, Smartphone.
Control Mode: Web or PC.


Mulțumesc!
Simona Pop
Romania
Romanian translation:dispozitive de control
Explanation:
Dispozitivele (PC, Tablet, Smartphone) pot controla modul in care functioneaza echipamentul periferic (imprimanta 3D), in sensul transmiterii de configurari si comenzi, dar si de verificare a efectuarii corecte a operatiilor.
Selected response from:

Cristian Mocanu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dispozitive de comandă
robbp
4dispozitive de control
Cristian Mocanu


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
control devices
dispozitive de comandă


Explanation:
trei dispozitive de pe care se pot trimite comenzi către imprimantă

robbp
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!


17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
control devices
dispozitive de control


Explanation:
Dispozitivele (PC, Tablet, Smartphone) pot controla modul in care functioneaza echipamentul periferic (imprimanta 3D), in sensul transmiterii de configurari si comenzi, dar si de verificare a efectuarii corecte a operatiilor.


    https://www.joom.com/ro/search/c.1473502935883580997-232-2-118-1104570492/f.clr.gold
Cristian Mocanu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search