Pre-arbitral Referee Procedure

Romanian translation: procedura de delegare premergatoare procedurii arbitrale

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Pre-arbitral Referee Procedure
Romanian translation:procedura de delegare premergatoare procedurii arbitrale
Entered by: Maricica W.

12:48 Apr 22, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Pre-arbitral Referee Procedure
Without limiting the generality of the foregoing, any party to the Dispute may have recourse to and shall be bound by the Pre-arbitral Referee Procedure of the International Chamber of Commerce in accordance with its rules then in effect.
Violeta
procedura de delegare premergatoare procedurii arbitrale
Explanation:
Referee este aproximativ echivalent judecatorului delegat.
Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2procedura de delegare premergatoare procedurii arbitrale
Maricica W.
4conciliere facultativa
Mihaela Brooks


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
pre-arbitral referee procedure
procedura de delegare premergatoare procedurii arbitrale


Explanation:
Referee este aproximativ echivalent judecatorului delegat.

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ERIKA DAVID
1 hr

agree  Lolitta Ivonne Grigore Rück
4 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pre-arbitral referee procedure
conciliere facultativa


Explanation:
Concilierea facultativa

Camera de Comert si Industrie a Romaniei pune la dispozitia membrilor sai si a intreprinzatorilor interesati o procedura de conciliere facultativa, avand ca scop solutionarea pe cale amiabila a unor diferende dintre ei, ivite in relatiile comerciale, ca si evitarea unor litigii judecatoresti sau arbitrale. Organizarea si desfasurarea procedurii de conciliere facultativa se asigura prin Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

Procedura de conciliere este facultativa pentru parti si nu poate avea loc decat pe baza acordului lor scris.

Totodata, partile pot conveni ca procedura de conciliere sa fie obligatorie, precedand orice procedura judiciara sau arbitrala.

Daca incercarea de conciliere este acceptata, presedintele Curtii de Arbitraj numeste, potrivit cererii partilor, unul sau trei conciliatori dintre arbitrii inscrisi pe lista, in afara de cazul in care partile au desemnat alti conciliatori.

Incercarea de conciliere ia sfarsit, dupa caz:

- prin incheierea unei intelegeri intre parti avand forta unui contract;

- prin intocmirea unui proces-verbal de catre conciliator(i) prin care se constata esuarea incercarii de conciliere; procesul verbal nu se motiveaza;

- prin comunicarea pe care partile sau una dintre ele o fac Curtii de Arbitraj in sensul de a sista incercarea de conciliere



    Reference: http://tpb.traderom.ro/Ro/Cd/noupag/general/oferta/on-line/I...
Mihaela Brooks
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 13




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search