privacy law

Romanian translation: legislaţia privind confidenţialitatea (datelor/informaţiilor (personale))

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:privacy law
Romanian translation:legislaţia privind confidenţialitatea (datelor/informaţiilor (personale))
Entered by: lucca

14:40 Nov 23, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / articol care face parte dintr-un contract de confidentialitate
English term or phrase: privacy law
eu m-am gandit la clauze de confidentialitate
corina
legislaţia privind confidenţialitatea (datelor/informaţiilor (personale))
Explanation:
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4legislaţia privind confidenţialitatea (datelor/informaţiilor (personale))
lucca
5 +1legislaţia privind protecţia datelor personale
Lucica Abil
5 +1regulament(drept) de confidentialitate
divas
3lege privind protectia datelor cu caracter personal
Oana Dorobantu


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lege privind protectia datelor cu caracter personal


Explanation:
depinde foarte mult de context

Oana Dorobantu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
legislaţia privind confidenţialitatea (datelor/informaţiilor (personale))


Explanation:


lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  palatine
54 mins
  -> Mulţumesc

agree  Lucian Ursu
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  Could-you
3 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Ioana Bostan
5 hrs
  -> Mulţumesc

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
regulament(drept) de confidentialitate


Explanation:
o posibilitate

--------------------------------------------------
Note added at 17 minute (2006-11-23 14:58:15 GMT)
--------------------------------------------------

"politica de confidentialitate"

divas
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
10 mins
  -> Multumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
legislaţia privind protecţia datelor personale


Explanation:
Câteva date despre legislaţia privind protecţia datelor personale:

”Planul de acţiune pentru implementarea Strategiei de reformă a sistemului judiciar pe perioada 2005-2007 , aprobat prin hotărârea Guvernului nr.232/30 martie 2005, cuprinde o serie de măsuri privind protecţia datelor personale.
Astfel, capitolul 2 pct.II.2.2 din Planul de acţiune prevede măsura nominalizării compartimentelor interne/ persoanelor responsabile cu monitorizarea aplicării ***legislaţiei privind protecţia datelor personale*** cu termen iunie 2005.”

http://209.85.129.104/search?q=cache:X9WESvJ91ZoJ:www.csm-ju...


--------------------------------------------------
Note added at 2 days33 mins (2006-11-25 15:14:33 GMT)
--------------------------------------------------

Altă sugestie, poate mai adecvată, este ”legea privind protecţia vieţii private”.
Vezi LEGE nr.506 din 17 noiembrie 2004
privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi ***protecţia vieţii private*** în sectorul comunicaţiilor electronice
http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act?ida=53465

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 296
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Prims-Grup
5 days
  -> Mulţumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search