billing period

Romanian translation: perioadă de facturare

14:18 Jul 31, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s) / contract
English term or phrase: billing period
factorul de penalitate in executie se calculeaza pentru "billing period" in anul de contract...
elena alexi
Romanian translation:perioadă de facturare
Explanation:
ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr.143 din 18 octombrie 2005 pentru ...
Pentru o perioadă de facturare valoarea facturii, V, exprimată în lei, se determină cu formula următoare:: V = [B1CA+B1CI x S] x N+Q x B1CV, ...
www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=67286 - 19k - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

Mihai Badea (X)
Luxembourg
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +10perioadă de facturare
Mihai Badea (X)
5 +2perioadă de facturare
Áron Török
4 +2perioada de facturare
Mary Stefan


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +10
perioadă de facturare


Explanation:
ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr.143 din 18 octombrie 2005 pentru ...
Pentru o perioadă de facturare valoarea facturii, V, exprimată în lei, se determină cu formula următoare:: V = [B1CA+B1CI x S] x N+Q x B1CV, ...
www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=67286 - 19k - În Cache - Pagini similare

Mihai Badea (X)
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 202
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucica Abil
0 min

agree  Mary Stefan: De acord! Cred ca postam raspunsul in acelasi timp!
1 min

agree  Ioana Bostan
3 mins

agree  clauswe
14 mins

agree  Iosif JUHASZ
19 mins

agree  Anca Nitu
1 hr

agree  Bogdan Burghelea
3 hrs

agree  lucca
15 hrs

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs

agree  Cristina Bolohan
1422 days

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
perioada de facturare


Explanation:
: )

Mary Stefan
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
1 hr
  -> Multumesc!

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs
  -> Multumesc Rodica!

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
perioadă de facturare


Explanation:
perioada pt care se emite factura pt contravaloarea serviciilor

Áron Török
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
1 hr

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search