order of precedence

Romanian translation: ordinea priorităţii

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:order of precedence
Romanian translation:ordinea priorităţii

17:51 Jul 31, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: order of precedence
group master agreement
Alice
ordinea priorităţii
Explanation:
4.10.4 Ordinea priorităţii. Trebuie specificată ordinea priorităţii documentelor de referinţă şi relaţia lor cu contractul, inclusiv cu planul calităţii. ...
www.dpa.ro/omcas/standarde/40654(5)-2007.pdf - Pagini similare
Selected response from:

Mihai Badea (X)
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2ordinea priorităţii
Mihai Badea (X)
3ordinea (dreptul) de întâietate
bobe


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
ordinea priorităţii


Explanation:
4.10.4 Ordinea priorităţii. Trebuie specificată ordinea priorităţii documentelor de referinţă şi relaţia lor cu contractul, inclusiv cu planul calităţii. ...
www.dpa.ro/omcas/standarde/40654(5)-2007.pdf - Pagini similare

Mihai Badea (X)
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 202
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
48 mins

agree  RODICA CIOBANU: pozitiv, poate a prioritatilor
17 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ordinea (dreptul) de întâietate


Explanation:


dictionarul meu de afaceri spune:
"precedence" : drept de întâietate

fara prea mult context, cred ca face sens in cadrul unui "group agreement"

bobe
United States
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search