returnee bonus(top 4 only)

Romanian translation: bonus pentru (re)intoarcerea la serviciu/locul de munca

04:57 Feb 1, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: returnee bonus(top 4 only)
Returnee bonus(top 4 only)=N/A
Contract de munca
Multumesc frumos!
Carmen Lapadat
Romania
Romanian translation:bonus pentru (re)intoarcerea la serviciu/locul de munca
Explanation:
Daca nu iti place "intoarcere", poti inlocui cu "revenire".
Selected response from:

Roxana Cretulescu
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3bonus pentru (re)intoarcerea la serviciu/locul de munca
Roxana Cretulescu
5stimulent de intoarcere la munca
Vanda Manaila
3indemnizatie/bonus de repatriere
Radu DANAILA


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
indemnizatie/bonus de repatriere


Explanation:
http://www.tracologie.info/minoritari/oscar-tehnologia-prin-...

http://www.ziare.com/articole/repatriere voluntara rromi



Radu DANAILA
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 115

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
bonus pentru (re)intoarcerea la serviciu/locul de munca


Explanation:
Daca nu iti place "intoarcere", poti inlocui cu "revenire".

Example sentence(s):
  • Iar, pentru reîntoarcerea la muncă din a 7-a lună, statul e dispus să dea un bonus lunar de 500 de lei.

    Reference: http://www.romedic.ro/petru-movila-pdl-nu-voi-fi-de-acord-ni...
    Reference: http://www.cotidianul.ro/print-130984
Roxana Cretulescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
7 hrs

agree  Iosif JUHASZ
2 days 4 hrs

agree  Tradeuro Language Services
12 days

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
stimulent de intoarcere la munca


Explanation:
In acelasi timp, ministrul propunea si un stimulent de intoarcere la munca in cazul in care parintele aflat in concediu renunta si vine la serviciu.

Vanda Manaila
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search