FULL STAGE

Romanian translation: definitiv

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:FULL STAGE
Romanian translation:definitiv
Entered by: Carmen Lapadat

07:48 Mar 16, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: FULL STAGE
PERMIS DE CONDUCERE
FULL STAGE : F
Carmen Lapadat
Romania
definitiv
Explanation:
Learner Stage - permis la nivel de scoala (in timp ce inveti sa conduci vehicule)
Intermediate Stage - permis la nivel incepator
Full Stage - permis definitiv
Selected response from:

Tünde Lőrincz
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6definitiv
Tünde Lőrincz
5integral
mihaela.
3stagiu complet de pregătire
cristina48


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
full stage
stagiu complet de pregătire


Explanation:
Nu sunt sigură, cred însă că la asta se referă.

cristina48
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 83

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
full stage
definitiv


Explanation:
Learner Stage - permis la nivel de scoala (in timp ce inveti sa conduci vehicule)
Intermediate Stage - permis la nivel incepator
Full Stage - permis definitiv


    Reference: http://www.mpi.mb.ca/english/dr_licensing/gdlclass5.html#lea...
Tünde Lőrincz
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cosmin Băduleţeanu
4 hrs

agree  Ovidiu Martin Jurj
6 hrs

agree  Iosif JUHASZ
10 hrs

agree  Florin Ioan Ular
21 hrs

agree  Olga Cazan
1 day 9 hrs

agree  Tradeuro Language Services
4 days

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
full stage
integral


Explanation:
integral, deoarece full se refera la full-privilege driver's licence:
http://www.icbc.com/driver-licensing/getting-licensed/gradua...
Fiind vorba despre un permis de conducere din Canada, tin sa mentionez ca full nu se refera la definitiv. Un permis de conducere de tip N poate fi la fel de definitiv precum unul de tip F; poate fi folosit o viata. Diferentele provin din restrictille pe care un conducator auto cu permis tip N le are.

mihaela.
Canada
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 26




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search