statement of requirement

Romanian translation: declarație de cerințe

20:40 Oct 13, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: statement of requirement
SOR
agnesmarchis
Romania
Romanian translation:declarație de cerințe
Explanation:
Statement of requirements(SoR) este declarația de cerințe.

E.g.: ”Art. 41. - Punerea la dispozitie a bunurilor si serviciilor prevazute în anexa nr. 1 se face în baza întelegerilor tehnice. Planificarea actiunilor de punere la dispozitie a bunurilor si serviciilor, inclusiv obtinerea acordului beneficiarului cu privire la preturile practicate, se face prin utilizarea Formularului standard NATO pentru declaratia de cerinte (SOR), prevazut în anexa nr. 3.”

--------------------------------------------------
Note added at 10 ore (2013-10-14 06:47:15 GMT)
--------------------------------------------------

Puteti cumva furniza si contextul in care apare aceasta expresie?
Selected response from:

Alina-Maria Zaharia
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4declarație de cerințe
Alina-Maria Zaharia
3solicitare de oferta
wordbridge


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
solicitare de oferta


Explanation:
O persoana juridica solicita o oferta de servicii de la mai multi operatori din domeniu, specificand atributele pe care trebuie sa le indeplineasca.


    Reference: http://www.education.gov.uk/schools/adminandfinance/procurem...
wordbridge
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 36

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
declarație de cerințe


Explanation:
Statement of requirements(SoR) este declarația de cerințe.

E.g.: ”Art. 41. - Punerea la dispozitie a bunurilor si serviciilor prevazute în anexa nr. 1 se face în baza întelegerilor tehnice. Planificarea actiunilor de punere la dispozitie a bunurilor si serviciilor, inclusiv obtinerea acordului beneficiarului cu privire la preturile practicate, se face prin utilizarea Formularului standard NATO pentru declaratia de cerinte (SOR), prevazut în anexa nr. 3.”

--------------------------------------------------
Note added at 10 ore (2013-10-14 06:47:15 GMT)
--------------------------------------------------

Puteti cumva furniza si contextul in care apare aceasta expresie?


    Reference: http://www.legex.ro/Ordin-123-2010-108694.aspx
Alina-Maria Zaharia
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mmoraru
3 mins
  -> multumesc

agree  crocox
57 mins
  -> multumesc

agree  Ana-Maria Lascu
3 hrs
  -> multumesc

agree  crina_petrican
7 hrs
  -> multumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search