every bundle shall have 2 tags

Romanian translation: fiecare legătura va avea 2 etichete

09:27 Aug 6, 2019
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Contract ...
English term or phrase: every bundle shall have 2 tags
Every bundle shall have 2 tags, to be fastened from the external side of the bundle.
Bundle weighing 1.2-1.5 t shall be secured in four places. ...


”bundle” presupun că este legătură, grămadă , ... ”tags” se traduce cu „etichete” însă nu se potrivește în acets context...

Mulțumesc!
Simona Pop
Romania
Romanian translation:fiecare legătura va avea 2 etichete
Explanation:
am întâlnit o astfel de cerință la colaci de sârmă care trebuiau ”legați” împreună

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2019-08-06 10:23:21 GMT)
--------------------------------------------------

sună prost dar asta e traducerea, ”două etichete fixate pe partea exterioară a legăturii”. Etichetele conțin, de obicei, date de identificare a produsului și producătorului
Selected response from:

Mihaela Ghitescu
Romania
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1fiecare lot va porta doua etichete
Simon Charass
4fiecare legătura va avea 2 etichete
Mihaela Ghitescu


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fiecare legătura va avea 2 etichete


Explanation:
am întâlnit o astfel de cerință la colaci de sârmă care trebuiau ”legați” împreună

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2019-08-06 10:23:21 GMT)
--------------------------------------------------

sună prost dar asta e traducerea, ”două etichete fixate pe partea exterioară a legăturii”. Etichetele conțin, de obicei, date de identificare a produsului și producătorului

Mihaela Ghitescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Mulțumesc!
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc !

Asker: Every bundle shall have 2 tags, to be fastened from the external side of the bundle. = Fiecare legătură va avea două etichete, care trebuie fixate pe partea exterioară a legăturii ?? Sună f. prost, aveți idee cum să continui propoziția? Dacă doriți să mă ajutați. Mulțumesc frumos!


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fiecare lot va porta doua etichete


Explanation:
LOT, loturi, s.n. 1. Fiecare dintre porţiunile în care a fost împărţit un teren sau o pădure; parcelă. 2. Grup de obiecte sau de fiinţe cu trăsături comune. ♦ Grup de sportivi selecţionaţi în vederea formării unei echipe. ♦ Grup de produse identice sau asemănătoare fabricate simultan sau succesiv; grup de produse identice sau asemănătoare expediate în acelaşi timp sau sosite în acelaşi timp. – Din fr. lot. (Dicţionarul explicativ al limbii române)

Simon Charass
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghitescu: Aș fi de acord cu explicația dvs., dar am văzut contracte cu livrări multiple numerotate Lot 1 - Lot X, fiecare lot cuprinzând o anumită cantitate de marfă. Este vorba de colaci de sârmă legați impreună pentru a ușura manipularea.
2 hrs
  -> Mulțumesc Mihaela. Cuvintul cheie este "lot".




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search