disbursement

Romanian translation: plată/debursare

05:05 Sep 3, 2019
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s) / împrumut
English term or phrase: disbursement
Buna ziua!
Traduc un contract de împrumut și întâmpin dificultăți în traducerea acestui termen, care mai apare și în Disbursement Request.
Iată și contextul:
The disbursement of each Tranche will be effected upon the Lender’s receipt of an original disbursement request issued by the Borrower on the basis of the Form of Disbursement Request.
Înțeleg că înseamna, de fapt, achitarea sau punerea la dispoziție a împrumutului, dar poate știe cineva un termen consacrat pentru ”disbursement”. Mulțumesc!
Ala Matasaru
Moldova
Romanian translation:plată/debursare
Explanation:
https://ro.linguee.com/engleză-română/traducere/disbursement...
sau
https://www.proz.com/kudoz/english-to-romanian/finance-gener...
debursare/plata/achitare

https://dexonline.ro/definitie/debursare
Selected response from:

Claudia Coja
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2plată/debursare
Claudia Coja
5punere la dispoziție
Mihaela Buruiana


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
plată/debursare


Explanation:
https://ro.linguee.com/engleză-română/traducere/disbursement...
sau
https://www.proz.com/kudoz/english-to-romanian/finance-gener...
debursare/plata/achitare

https://dexonline.ro/definitie/debursare

Claudia Coja
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 166
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghitescu
6 hrs

agree  Carmen Ciobaca
1 day 2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
punere la dispoziție


Explanation:
În jargon bancar, fiecare tranșă din credit este „pusă la dispoziția” împrumutatului de către creditor, în baza unei cereri etc. Punerea la dispoziție a creditului înseamnă deci plata de către creditor către împrumutat a sumelor convenite contractual și este opusul rambursării.

Example sentence(s):
  • Pentru creditele de consum pentru nevoi personale, punerea la dispozitie se realizeaza prin transfer bancar in contul Imprumutatului, indicat printr-un inscris emis de banca unde este deschis.
  • Tragerea creditului reprezinta operatiunea prin care suma creditului este pusa la dispozitie de catre Banca Imprumutatului in contul de credit/imprumut al acestuia deschis la...
Mihaela Buruiana
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 72




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search