restraining order

Romanian translation: ordin de restricţie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:restraining order
Romanian translation:ordin de restricţie

15:06 Apr 16, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: restraining order
the court gave the defender a restraining order
neli hart
ordin de restricţie
Explanation:
Ziarul AZI - On line
... Halle Berry a obtinut ordin de restrictie împotriva unui bodyguard; Limbajul
semnelor a salvat-o de la moarte; „Grădina Otrăvurilor", o nouă găselnită ...
www.azi.ro/arhive/2005/03/02/ - 17k - Cached - Similar pages

www.121.ro:: One-To-One , Pentru Femei Cu Atitudine
... Si...daca el o sa continue sa ma hartuiasca apelez la politie si nu stiu daca
se poate sau nu sa obtin un ordin de restrictie. ...
www.121.ro/content/mess/show_ msg.php?msg_id=12756&cat_id=14 - 245k - Cached - Similar pages

Proiect NS: Privind violenta domestica/sexuala
... legislatii care sa puna ordine in aceasta problema, mergand pana la instituirea
unui ordin de restrictie pentru barbatii batausi, incetineste lucrurile. ...
www.proiectns.org/archives/000050.html - 228k - Cached - Similar pages
Selected response from:

Marcella Magda
Grading comment
da, mi se pare explicatia cea mai potrivita
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5ordin de restricţie
Marcella Magda
5ordonanta restrictiva
NINA (Irina) SMOLEANU
4ordonanta presedintiala
Maricica W.
4ordin de retinere
Mihaela Brooks
3ordin de interdictie
Elvira Stoianov


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ordin de retinere


Explanation:
source: english-romanian juridic dictionary

Mihaela Brooks
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: nu sunt sigura ca se poate spune retinere
3 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ordin de interdictie


Explanation:
asta am gasit in doua dictionare juridice, dar cum nu e specialitatea mea, nu sunt sigura ca termenul e corect
Din cate stiu, restraining order este un ordin prin care unei persoane i se interzice de exemplu sa se apropie de o alta persoana mai mult de o anumita distanta

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ordonanta presedintiala


Explanation:
Este cea mai apropiata masura din dreptul romanesc (prin care se iau masuri urgente, dar temporare).
Mai mult context ar fi util.

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 68

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ordonanta restrictiva


Explanation:
-

NINA (Irina) SMOLEANU
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
ordin de restricţie


Explanation:
Ziarul AZI - On line
... Halle Berry a obtinut ordin de restrictie împotriva unui bodyguard; Limbajul
semnelor a salvat-o de la moarte; „Grădina Otrăvurilor", o nouă găselnită ...
www.azi.ro/arhive/2005/03/02/ - 17k - Cached - Similar pages

www.121.ro:: One-To-One , Pentru Femei Cu Atitudine
... Si...daca el o sa continue sa ma hartuiasca apelez la politie si nu stiu daca
se poate sau nu sa obtin un ordin de restrictie. ...
www.121.ro/content/mess/show_ msg.php?msg_id=12756&cat_id=14 - 245k - Cached - Similar pages

Proiect NS: Privind violenta domestica/sexuala
... legislatii care sa puna ordine in aceasta problema, mergand pana la instituirea
unui ordin de restrictie pentru barbatii batausi, incetineste lucrurile. ...
www.proiectns.org/archives/000050.html - 228k - Cached - Similar pages

Marcella Magda
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 15
Grading comment
da, mi se pare explicatia cea mai potrivita

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Tulbure: Pe Google exista cel putin 600 de exemple care mai de care mai edificatoare
10 hrs

agree  Maria Diaconu
11 hrs
  -> Muchas gracias René y saludos desde Argentina!!!!!!!!

agree  Camelia Frunză
14 hrs
  -> Gracias

agree  Andrei Albu
1 day 12 hrs

agree  Dragoș Dinescu
1681 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search