referral order

Romanian translation: ordin de trimitere

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:referral order
Romanian translation:ordin de trimitere

15:08 Apr 16, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: referral order
the juvenile offender was given a 3 months referral order
neli
ordin de trimitere
Explanation:
E un echivalent propus.

Este o masura de constrangere cu caracter educativ aplicata minorilor (asta este denumirea categoriei in dreptul penal si executional penal de la noi), dar una sui generis, specifica dreptului anglo-saxon si inexistenta in dreptul romanesc.
Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
multumesc Veronica, asa credeam si eu dar nu eram pe deplin sigura.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Ordin de trimitere in fata comisiei/ tribunalului de minori.
Ina Ropotica
4ordonanta de prorogare (de amanare)
NINA (Irina) SMOLEANU
3 +1ordin de trimitere
Maricica W.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ordin de trimitere


Explanation:
E un echivalent propus.

Este o masura de constrangere cu caracter educativ aplicata minorilor (asta este denumirea categoriei in dreptul penal si executional penal de la noi), dar una sui generis, specifica dreptului anglo-saxon si inexistenta in dreptul romanesc.


Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 68
Grading comment
multumesc Veronica, asa credeam si eu dar nu eram pe deplin sigura.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
1 day 15 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ordonanta de prorogare (de amanare)


Explanation:
-

NINA (Irina) SMOLEANU
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1893 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Ordin de trimitere in fata comisiei/ tribunalului de minori.


Explanation:
Ordin de trimitere in fata unei comisii/ tribunal de minori.

--------------------------------------------------
Note added at 1893 days (2010-06-22 20:11:50 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://www.justice.gov.uk/about/docs/referral-order-guidance...

Ina Ropotica
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search