PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

letter on hire

Romanian translation: agenţie (persoană) care se ocupă cu închirierea proprietăţilor altora

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:letter on hire
Romanian translation:agenţie (persoană) care se ocupă cu închirierea proprietăţilor altora
Entered by: Ivona Tillett

10:48 May 17, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: letter on hire
To carry on all or any of the businesses of inspectors, maintainers, repairers, reconditioners, servicers, coaters, designers, developers, manufacturers, constructors, installers, layers, fitters, hirers, ***letters on hire***, suppliers, distributors, importers and exporters of, and dealers ...

Am găsit nişte răspunsuri pe alte limbi. Din păcate, nu le cunosc. :D Poate vă inspiră pe voi. Mulţumesc anticipat.

spaniolă: http://www.proz.com/kudoz/1186496
poloneză: http://www.proz.com/kudoz/1163940
rusă: http://www.proz.com/kudoz/1306115
Mihai Badea (X)
Luxembourg
agenţie (persoană) care se ocupă cu închirierea proprietăţilor altora
Explanation:
letter - a person who lets, esp. one who rents out property

Există agenţii (persoane) care se ocupă cu închirierea proprietăţilor, pentru un procent din chirie.
De exemplu eu am o proprietate, şi nu vreau să îmi bat capul cu ea, aşa că mă duc la agenţie şi ei se ocupă de tot – chiriaşi, reparaţii, utilităţi, asigurări etc – contra cost, bineînţeles.

Agenţia este văzută din punctul de vedere al proprietarului de imobil (cred).
Selected response from:

Ivona Tillett
United Kingdom
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1agenţie (persoană) care se ocupă cu închirierea proprietăţilor altora
Ivona Tillett
3angajaţi/muncitori
cameliaim
3contract de vânzare sub rezerva proprietăţii
Monika Silea


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
contract de vânzare sub rezerva proprietăţii


Explanation:
cu ajutorul http://www.proz.com/kudoz/1186496 am dedus acest termen, pe care apoi l-am gasit la http://www.scj.ro/lib articole/ENG/r000004/r003098.htm

Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
angajaţi/muncitori


Explanation:
Cf Babylon şi Everest "a angaja, a tocmi (un muncitor); a da cu chirie; a închiria, a lua cu chirie; chirie; liber; platã; recompensã; salariu; închiriere", şi fiind vorba de o înşiruire de "meserii", deduc că de asta e vorba. Baftă.

cameliaim
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
agenţie (persoană) care se ocupă cu închirierea proprietăţilor altora


Explanation:
letter - a person who lets, esp. one who rents out property

Există agenţii (persoane) care se ocupă cu închirierea proprietăţilor, pentru un procent din chirie.
De exemplu eu am o proprietate, şi nu vreau să îmi bat capul cu ea, aşa că mă duc la agenţie şi ei se ocupă de tot – chiriaşi, reparaţii, utilităţi, asigurări etc – contra cost, bineînţeles.

Agenţia este văzută din punctul de vedere al proprietarului de imobil (cred).


Ivona Tillett
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
3 hrs
  -> Mulţumesc.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search