'credit'

Romanian translation: dreptul la indulgenta curtii de justitie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:'credit'
Romanian translation:dreptul la indulgenta curtii de justitie
Entered by: Anca Nitu

21:28 Jan 4, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: 'credit'
...a person who pleads guilty to a charge is entitled to ‘credit’ for pleading guilty, and that credit normally amounts to a discount on the sentence...
Ivona Tillett
United Kingdom
castiga dreptul la indulgenta curtii de justitie
Explanation:
in scopul reducerii sentintei

e mai degraba moral decat legal

( atentie inca o data la perechea de limbi)



Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Mulţumesc tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3castiga dreptul la indulgenta curtii de justitie
Anca Nitu
4 +2consideratie/merit
Irina Adams
4 +1clemenţă/indulgenţă
Georgiana Vasilescu (X)
3credit de (negociere) a reducerii pedepsei/sentintei
bobe


Discussion entries: 1





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
consideratie/merit


Explanation:
credit consideraţie
credit merit





    Reference: http://www.altadict.ro/?lng=en&dir=both&word=credit
Irina Adams
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alisia75: multumesc :)
2 hrs
  -> multumesc

agree  Bogdan Burghelea
8 hrs
  -> multumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
credit de (negociere) a reducerii pedepsei/sentintei


Explanation:
Nu stiu termenul exact legal pentru aceasta notiune, sau daca exista unul ca atare in sist. juridic romanesc;

aici este vorba cred de contextul "plea bargaining" in sist. britanic (sau US) (acord de recunoastere a vinovatiei cu obtinerea in schimb a unei reduceri de pedeapsa); vezi mai jos referinte la un sistem gen "sliding scale" pentru calcularea acestor credite in UK

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-01-04 22:39:56 GMT)
--------------------------------------------------

vezi si aici un articol despre subiectul "plea bargainin" in contextul juridic din
Rep. Moldova : http://www.cnaa.acad.md/files/theses/2004/3131/vasile_rotaru...




    Reference: http://www.sentencing-guidelines.gov.uk/docs/Guilty_plea_gui...
bobe
United States
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
castiga dreptul la indulgenta curtii de justitie


Explanation:
in scopul reducerii sentintei

e mai degraba moral decat legal

( atentie inca o data la perechea de limbi)





Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 247
Grading comment
Mulţumesc tuturor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nina Iordache: Sigur!
1 hr
  -> multumesc

agree  RODICA CIOBANU
4 hrs
  -> multumesc

agree  Georgiana Vasilescu (X)
14 hrs
  -> multumesc

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
\'credit\'
clemenţă/indulgenţă


Explanation:



    Reference: http://dexonline.ro/search.php?cuv=clementa
Georgiana Vasilescu (X)
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
2 hrs
  -> Multumesc.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search