His Honour Judge Smith

Romanian translation: Onorabilul Domn Judecator

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:His Honour Judge Smith
Romanian translation:Onorabilul Domn Judecator
Entered by: Ivona Tillett

21:41 Nov 29, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: His Honour Judge Smith
Am auzit în limba română ‘onorată instanţă’, cum aş putea să traduc pentru judecător, 'onoratul judecător Smith' ?
Ivona Tillett
United Kingdom
Onorabilul Domn Judecator
Explanation:
sau Onorabila Doamna Judecator
Selected response from:

Tünde Lőrincz
Grading comment
Cu mulţumiri.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8Onorabilul Domn Judecator
Tünde Lőrincz
4 +3domnul judecător Smith
Florin Ioan Ular
4onorabilul judecator...
Claudia Coja


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
his honour judge smith
onorabilul judecator...


Explanation:
Cred ca asa se traduce...

Claudia Coja
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 250

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
his honour judge smith
Onorabilul Domn Judecator


Explanation:
sau Onorabila Doamna Judecator


    Reference: http://www.juridice.ro/169664/mesaj-retoric-jud-gabriela-bir...
    Reference: http://www.csm1909.ro/csm/linkuri/14_10_2005__1316_ro.doc
Tünde Lőrincz
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Cu mulţumiri.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Popa (X): Merge si "Onorata Instanta" cand nu trebuie facuta referire la un nume propriu
3 hrs
  -> Mersi.

agree  Bogdan Burghelea
7 hrs
  -> Mersi.

agree  Ioana Popa
7 hrs
  -> Mersi.

agree  toma_cristina
9 hrs
  -> Mersi.

agree  Liviu-Lee Roth
14 hrs
  -> Mersi.

agree  Cosmin Băduleţeanu
1 day 10 hrs

neutral  Ioana Costache: „Onorabil" dacă tac-su o fi fost viconte sau baron :)
1 day 11 hrs

agree  RODICA CIOBANU
1 day 15 hrs

agree  Iosif JUHASZ
2 days 13 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
his honour judge smith
domnul judecător Smith


Explanation:
Nu se folosesc „epitetele” caracteristice limbii engleze.

Florin Ioan Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 95

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Costache
19 hrs
  -> Mulțumesc

agree  George Colibaba
1 day 4 hrs
  -> Mulțumesc

agree  Gabriela Burcea (X)
2 days 17 hrs
  -> Mulțumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search