Rent Book Council Tax bill

Romanian translation: Factura de plata a impozitului local

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Council Tax bill
Romanian translation:Factura de plata a impozitului local
Entered by: francisionatan

11:21 Feb 16, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / criminal law
English term or phrase: Rent Book Council Tax bill
Lista documentelor acceptate pentru identificarea vizitatorilor intr-o inchisoare din Marea Britanie. Unul dintre documentele enumerate intr-o lista:

Rent Book Council Tax bill

In Marea Britanie, 'council tax' este 'impozit local/pe locuinta'

Va multumesc


'
Brindusa Simionescu
United Kingdom
carnet de chitante plata chirie, factura de plata a impozitului local
Explanation:
Se pare ca este vorba de doua documente de fapt: (council) rent book si council tax bill. Acestea sunt de obicei cerute pentru confirmarea identitatii atunci cand o persoana face cerere pentru diverse subventii de la stat sau in alte imprejurari
Selected response from:

francisionatan
United Kingdom
Grading comment
intr-adevar, este vorba de doua documente diferie, se pare ca lipseste o virgula in textul sursa. multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4carnet de chitante plata chirie, factura de plata a impozitului local
francisionatan
2 +1chitanta de plata a impozitului local
Corina82


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
rent book council tax bill
chitanta de plata a impozitului local


Explanation:
Aici http://www.thefreedictionary.com/bill am gasit a bill=an itemized list or statement of fees or charges. deci se poate traduce prin "chitanta" sau "bon". Dar cred ca cea mai des folosita sitagma este "dovada platii" (care poate include factura, bon, chitanta, ordin de plata, s.a.m.d.).

Example sentence(s):
  • Dovada de plata a impozitului local din Registrul de inchirieri
Corina82
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Popa
3 hrs
  -> multumesc :)

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rent book council tax bill
carnet de chitante plata chirie, factura de plata a impozitului local


Explanation:
Se pare ca este vorba de doua documente de fapt: (council) rent book si council tax bill. Acestea sunt de obicei cerute pentru confirmarea identitatii atunci cand o persoana face cerere pentru diverse subventii de la stat sau in alte imprejurari

Example sentence(s):
  • Please provide at least two original documents from the list below: ...Council rent book,
  • Council tax bill etc

    Reference: http://www.camden.gov.uk/redirect
francisionatan
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 39
Grading comment
intr-adevar, este vorba de doua documente diferie, se pare ca lipseste o virgula in textul sursa. multumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search