Panel Meeting

Romanian translation: intrunirea (membrilor) comisiei (de evaluare)

15:24 Jul 4, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Panel Meeting
The details of your Initial Panel Meeting have been arranged. (...) Two Community Panel Members will lead the meeting. There will be a representative from the Youth Offending Service also present.
Romulus Teodor Minecan
Romania
Romanian translation:intrunirea (membrilor) comisiei (de evaluare)
Explanation:
Aici inteleg ca e vorba si de implicarea unui reprezentant YOT /YOS, Serviciile de reintegrare sociala si reabilitare a infractorilor minori. Comisiile pot fi diverse: de disciplina, comisia pentru individualizarea regimului de executare a pedepselor privative de libertate, comisia pentru propunerea eliberarii conditionate etc.
Selected response from:

Val R.
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2intrunirea (membrilor) comisiei (de evaluare)
Val R.
4primǎ întrunire/întrunire iniţialǎ a panelului/comitetului
Ligia Mihaiescu


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
panel meeting
primǎ întrunire/întrunire iniţialǎ a panelului/comitetului


Explanation:
sau a specialiştilor

Am verificat si prin francezà.

Cf. dexonline:
panel s.n. (anglicism) Masă rotundă televizată ◊ „În finalul panel-ului, D.P., consilier municipal la Timișoara (PAC) a propus celor de față [...]” (din engl. panel; DEX – alte sensuri)
Sursa: DCR2 (1997) | Furnizată de Editura Logos |
PANÉL1 (‹ engl.) s. n. Eșantion, în general stabil, folosit în activitățile de marketing, alcătuit din persoane, unități de comerț etc. și care își permite studierea evoluției unui fenomen de piață.
Cf. http://www.comunicatedepresa.ro/panel/definitie/:
Panel
Definitie Panel:

In cadrul unui sondaj de opinie, esantion permanent (format din indivizi, menaje, familii, puncte de desfacere s.a.), reprezentativ in cadrul populatiei studiate, care face obiectul unor investigatii repetate, la intervale regulate de timp. Un panel permite masurarea evolutiei unui fenomen in timp, spre exemplu, a gradului de penetratie in consum al unui produs nou (pe zone geografice sau pe circuite de distributie), stabilirea punctelor de vanzare privilegiate, a numarului, profilului si comportamentului cumparatorilor, studierea concurentei s.a. Un panel este constant cand pastreaza aceeasi componenta a membrilor, o perioada determinata, sau glisant cand (o parte) se reinnoieste, periodic. Spre deosebire de un studiu ad-hoc (care analizeaza punctual o problema), un panel reprezinta un studiu longitudinal (studiaza descriptiv un fenomen ce se deruleaza in timp, pe un esantion permanent). Exemple:- panele ale consumatorilor - esantioane permanente si reprezentative de familii/gospodarii, care inregistreaza si declara, periodic, cumpararile de produse de larg consum efectuate: locul si data cumpararii, marci de produse, cantitati, pret de achizitie etc. - panele ale distribuitorilor - furnizeaza informatii privind vanzarile pentru o anumita marca - pe tipuri de magazine, pe regiuni etc, evaluarea cotelor de piata, studierea concurentilor, identificarea punctelor de cumparare privilegiate, analiza numarului si profilului cumparatorilor, lansari de produse noi, evaluari privind campaniile promotionale derulate (oferte speciale, sampling, concursuri cu premii etc) si efectele asupra vanzarilor etc- panele de audienta media - spre exemplu, de determinare (minut cu minut) a audientei posturilor de radio si TV (in vederea selectarii suporturilor in campaniile publicitare) - panele specializate - furnizeaza informatii privind cumpararile si consumul de produse pe esantioane profesionale (medici, profesori, agricultori etc) - panele mixte (consumatori/distribuitori).








    Reference: http://www.linguee.com/english-french/search?source=auto&que...
    Reference: http://dexonline.ro/definitie/panel
Ligia Mihaiescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Va multumesc.


19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(initial) panel meeting
intrunirea (membrilor) comisiei (de evaluare)


Explanation:
Aici inteleg ca e vorba si de implicarea unui reprezentant YOT /YOS, Serviciile de reintegrare sociala si reabilitare a infractorilor minori. Comisiile pot fi diverse: de disciplina, comisia pentru individualizarea regimului de executare a pedepselor privative de libertate, comisia pentru propunerea eliberarii conditionate etc.

Val R.
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 37
Notes to answerer
Asker: Va multumesc. Inca nu sunt pe deplin lamurit asupra chestiunii ("panel" inseamna si jurat, si-atunci ma intreb daca nu cumva e vorba de o comisie de jurati, respectiv, o intrunire preliminara cu membrii comisiei de jurati?), dar o sa caut sa ma documentez mai exact. See also: http://www.judiciary.gov.uk/about-the-judiciary/who-are-the-judiciary/judicial-roles/tribunals/fee-paid-judiciary-page-1-2/


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simona Pop
43 mins
  -> Multumesc.

agree  Ovidiu Martin Jurj
1 day 21 hrs
  -> Multumesc.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search