Law is like riot gear on a police officer.

Romanian translation: Legea este ca un polițist dotat cu echipament de restabilire a ordinii publice

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Law is like riot gear on a police officer.
Romanian translation:Legea este ca un polițist dotat cu echipament de restabilire a ordinii publice
Entered by: Andreea Sepi

13:36 Feb 7, 2018
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2018-02-10 17:54:08 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / How to put the power of law in people\'s hands (TED/Amara)
English term or phrase: Law is like riot gear on a police officer.
Law is like riot gear on a police officer. It's intimidating and impenetrable, and it's hard to tell there is something human underneath.

Mulțumesc.
Simona Pop
Romania
Legea este ca un polițist dotat cu echipament de restabilire a ordinii publice
Explanation:
sau echipament de combatere a revoltelor de stradă

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2018-02-07 13:42:40 GMT)
--------------------------------------------------

intimidant și impenetrabil, și este greu de ghicit dacă dedesubt se află vreo urmă de umanitate
Selected response from:

Andreea Sepi
Germany
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Legea este ca un polițist dotat cu echipament de restabilire a ordinii publice
Andreea Sepi
4 +1Legea este ca echipamentul forțelor de ordine.
mara_cojocaru
4Legea este ca un echipament anti-revoltă pe un polițist...
Manuela Ciuruc


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
law is like riot gear on a police officer.
Legea este ca un polițist dotat cu echipament de restabilire a ordinii publice


Explanation:
sau echipament de combatere a revoltelor de stradă

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2018-02-07 13:42:40 GMT)
--------------------------------------------------

intimidant și impenetrabil, și este greu de ghicit dacă dedesubt se află vreo urmă de umanitate


    https://ro.linguee.com/rom%C3%A2n%C4%83-englez%C4%83/search?source=auto&query=riot+gear
Andreea Sepi
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 56
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc frumos!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ioanaledac: Dar as spune ca echipamentul .... de pe un politist. Pentru ca ce spune dupa se refera la echupament, nu la politist
37 mins

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
law is like riot gear on a police officer.
Legea este ca un echipament anti-revoltă pe un polițist...


Explanation:
O altă propunere, având în vedere că termenul de comparație este echipamentul însuși, imobil și intimidant și că se pune întrebarea dacă se află o ființă umană dedesubt:
Legea este ca un echipament anti-revoltă pe un polițist...

https://www.cotidianul.ro/jandarmeria-cumpara-echipamente-an...

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2018-02-07 14:22:13 GMT)
--------------------------------------------------

DE PE un polițist

Manuela Ciuruc
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc mult!


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
law is like riot gear on a police officer.
Legea este ca echipamentul forțelor de ordine.


Explanation:
O sugestie mai simplă.

mara_cojocaru
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc frumos!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Manuela Ciuruc: Din ce în ce mai bine.
22 mins
  -> Mulțumesc! E vorba de inspirație...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search