Conspiracy to launder money

Romanian translation: asociere în scopul spălării de bani

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Conspiracy to launder money
Romanian translation:asociere în scopul spălării de bani
Entered by: John Farebrother

14:49 Apr 23, 2018
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / criminal law
English term or phrase: Conspiracy to launder money
Stephen Tyndale, 47, of Albany Road, Southwark, London, was jailed for 10 years each, for conspiracy to defraud and conspiracy to launder money, to run concurrently.
John Farebrother
United Kingdom
asociere în scopul spălării de bani
Explanation:
Asocierea sau iniţierea unei asocieri, aderarea ori sprijinirea, sub orice formă, a unei astfel de asocieri, în scopul săvârşirii infracţiunii de spălare a banilor se pedepseşte cu închisoare de la 5 la 15 ani.
https://legeaz.net/legea-656-2002-spalarea-banilor-prevenire...
Selected response from:

adami
Romania
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3asociere în scopul spălării de bani
adami
4 +2conspirație la spălarea banilor
Manuela Ciuruc


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
conspiracy to launder money
asociere în scopul spălării de bani


Explanation:
Asocierea sau iniţierea unei asocieri, aderarea ori sprijinirea, sub orice formă, a unei astfel de asocieri, în scopul săvârşirii infracţiunii de spălare a banilor se pedepseşte cu închisoare de la 5 la 15 ani.
https://legeaz.net/legea-656-2002-spalarea-banilor-prevenire...

adami
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 81
Grading comment
Thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Lucica Abil
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Liviu-Lee Roth
3 hrs
  -> Multumesc!

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
conspiracy to launder money
conspirație la spălarea banilor


Explanation:
Decizii ale ICCJ - calificarea este conform altor sisteme

https://lege5.ro/Gratuit/ge2tknrsgq4q/decizia-nr-1081-2016-e...

https://legeaz.net/spete-penal-iccj-2012/decizia-22-2012

--------------------------------------------------
Note added at 3 jours 17 heures (2018-04-27 08:04:32 GMT)
--------------------------------------------------


http://library.college.police.uk/docs/hordsolr/rdsolr1702.pd...


Manuela Ciuruc
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Liviu-Lee Roth
6 hrs
  -> Mulțumesc frumos, Liviu.

agree  Alice Crisan
8 days
  -> Mulțumesc frumos, Alice. Abordările pot fi diferite, s-a ales astfel termenul echivalent prin adaptare.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search