Agreed Order

Romanian translation: Hotărâre de expedient

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Agreed Order
Romanian translation:Hotărâre de expedient

10:06 Jul 14, 2018
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2018-07-17 11:54:08 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Sentinta
English term or phrase: Agreed Order
Intr-o sentinta din US intai ca titlu, mai apoi in continut: as set forth in this Agreed Order. As avea nevoie de o formulare care sa sune decent si in română.

Ordin Incheiat? Parcă suna forțat.
Ioana Constantinescu
Romania
Hotărâre de expedient
Explanation:
Hotărâre de expedient
Hotărâre a instanței de judecată ce consfințește învoiala părților sau tranzacția.

Chiar daca a fost promovata o actiune in justitie, partile pot incheia un partaj voluntar in fata instantei de judecata, caz in care se va pronunta o hotarare de expedient.

Este vorba despre consfințirea de către instanța de judecată a înțelegerii dintre părți. Pentru a deveni titlu executoriu, acordul de mediere trebuie să fie ori autentificat de către notarul public, ori încuviințat de instanța de judecată, printr-o hotărâre de expedient pronunțată în acest sens.

Cred ca îți poți da seama din sentința ta, dacă este vorba despre așa ceva...eu așa cred.
Selected response from:

Raluca Georgiana Zbranca
Italy
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Hotărâre de expedient
Raluca Georgiana Zbranca
3Decizie agreata
Adriana Dragomir
Summary of reference entries provided
Agreed Order
Nina Iordache

  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
agreed order
Decizie agreata


Explanation:
Decizie agreată?

Adriana Dragomir
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
agreed order
Hotărâre de expedient


Explanation:
Hotărâre de expedient
Hotărâre a instanței de judecată ce consfințește învoiala părților sau tranzacția.

Chiar daca a fost promovata o actiune in justitie, partile pot incheia un partaj voluntar in fata instantei de judecata, caz in care se va pronunta o hotarare de expedient.

Este vorba despre consfințirea de către instanța de judecată a înțelegerii dintre părți. Pentru a deveni titlu executoriu, acordul de mediere trebuie să fie ori autentificat de către notarul public, ori încuviințat de instanța de judecată, printr-o hotărâre de expedient pronunțată în acest sens.

Cred ca îți poți da seama din sentința ta, dacă este vorba despre așa ceva...eu așa cred.


    Reference: http://www.juridice.ro/370917/consfintirea-intelegerii-parti...
    Reference: http://legeaz.net/dictionar-juridic/hotarare-de-expedient
Raluca Georgiana Zbranca
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Multumesc frumos tuturor! Raspunsul tau Raluca, se refera exact la ceea ce aveam eu nevoie, regasidu-se si drepturile parintesti printre domeniile enumerate in articol. Este vorba despre stabilirea programului de vizite in cazul unui divort printr-o (se pare) Hotarare de expedient. Multumesc pentru raspunsul argumentat!





Reference comments


50 mins
Reference: Agreed Order

Reference information:
An Agreed Order refers to a written agreement submitted by the parties to a case resolving the issues between them. Once the agreed order is approved by the court and entered in its minutes, it becomes the order or decree of the court with all of the force and effect that any order would have after a full hearing prior to adjudication.

Until brought to the attention of the Trial Judge, an "agreed order" is no order at all, but merely an agreement of the parties. It has no significance as a judicial act until a judicial act (decision) gives it significance.[Zeitlin v. Zeitlin, 544 S.W.2d 103, 106 (Tenn. Ct. App. 1976)]

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2018-07-14 10:59:47 GMT)
--------------------------------------------------

Order nu este Ordonanță? Sau poate este doar un Acord de mediere asa cum se arata mai sus?

Example sentence(s):
  • Example of a State Statute on Agreed Order. According to Tenn. R. Juv. P. Rule 22, most civil matters within the jurisdiction of the juvenile court may be resolved by a written agreement between the parties, submitted to the court in the form of an agree

    Reference: https://definitions.uslegal.com/a/agreed-order/http://
Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 124




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search