Performance Qualification (PQ)

Romanian translation: Calificarea Performanţei (CP)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Performance Qualification (PQ)
Romanian translation:Calificarea Performanţei (CP)
Entered by: Maria Diaconu

06:56 Apr 10, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Management
English term or phrase: Performance Qualification (PQ)
Documented verification that the equipment and ancillary systems, as connected together, can perform effectively and reproducibly based on the approved process method and specifications.

Mulţumesc anticipat.
Maria Diaconu
Romania
calificarea performanţei
Explanation:
am gasit şi aşa ceva:

7. Echipamente
7.1. Scurta descriere a echipamentelor principale utilizate in controlul calitatii. Se ataseaza lista echipamentelor in uz, sub forma de tabel, indicand echipamentul, producatorul si modelul
7.2. Scurta descriere a programelor de intretinere preventiva planificata pentru echipamente si a sistemului de inregistrare a acestora
7.3. Scurta descriere a calificarii (de exemplu: calificarea la instalare, calificarea functionarii, ***calificarea performantei***), precum si calibrarea, inclusiv sistemul de inregistrare
7.4. Scurta descriere a sistemului computerizat, accesul
la date, managementul integritatii datelor si validarea sistemelor computerizate

*********************

Operational Qualification/ Performance Verification (OQ/PV)

An Operational Qualification/ Performance Verification is performed to make certain that your UV-Vis Spectrophotometer performs within specified requirements and supplies the evidence needed to meet the requirements of regulatory agencies.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2005-04-10 07:11:45 GMT)
--------------------------------------------------

am uitat sursele :)

www.medfam.ro/legi/print.php?sid=503 - 10k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

www.distekinc.com/services.htm - 22k - Cached - Similar pages
Selected response from:

Marcella Magda
Grading comment
Mulţumesc, Marcella :) Traducerea mea finală va fi o combinaţie din vreo 3 linkuri, dar m-ai ajutat foarte mult.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1calificarea performanţei
Marcella Magda
4validarea functionarii
Paula Dana Szabados
3controlul calitatii
Bogdan Honciuc


Discussion entries: 13





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
performance qualification (pq)
controlul calitatii


Explanation:
vorba ta: asta trebuie sa fie, nu? CTC

Bogdan Honciuc
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
performance qualification (pq)
calificarea performanţei


Explanation:
am gasit şi aşa ceva:

7. Echipamente
7.1. Scurta descriere a echipamentelor principale utilizate in controlul calitatii. Se ataseaza lista echipamentelor in uz, sub forma de tabel, indicand echipamentul, producatorul si modelul
7.2. Scurta descriere a programelor de intretinere preventiva planificata pentru echipamente si a sistemului de inregistrare a acestora
7.3. Scurta descriere a calificarii (de exemplu: calificarea la instalare, calificarea functionarii, ***calificarea performantei***), precum si calibrarea, inclusiv sistemul de inregistrare
7.4. Scurta descriere a sistemului computerizat, accesul
la date, managementul integritatii datelor si validarea sistemelor computerizate

*********************

Operational Qualification/ Performance Verification (OQ/PV)

An Operational Qualification/ Performance Verification is performed to make certain that your UV-Vis Spectrophotometer performs within specified requirements and supplies the evidence needed to meet the requirements of regulatory agencies.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2005-04-10 07:11:45 GMT)
--------------------------------------------------

am uitat sursele :)

www.medfam.ro/legi/print.php?sid=503 - 10k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

www.distekinc.com/services.htm - 22k - Cached - Similar pages


Marcella Magda
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc, Marcella :) Traducerea mea finală va fi o combinaţie din vreo 3 linkuri, dar m-ai ajutat foarte mult.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Honciuc
9 mins
  -> Mulţumesc, Bogdan :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
performance qualification (pq)
validarea functionarii


Explanation:
Si pentru celelalte poti folosi validarea: validarea proceselor, a echipamentelor, a proiectarii.

Paula Dana Szabados
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search