footprint

Romanian translation: proiecție ortogonală

07:45 Jul 2, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Manufacturing / design
English term or phrase: footprint
footprint of a product.........se desenează liniile de contur, pt a stabili - the overall footprint of a product



orthographic sketching
cum sună mai bine și corect?
Manescu Alexandra
Romania
Romanian translation:proiecție ortogonală
Explanation:
Cred că în contextul „orthographic sketching”, „footprint” sau „amprenta” se poate referi la proiecția ortogonală, proiecția în plan a unui obiect tridimensional, ca de exemplu aici:

„Reprezentarea pieselor in proiectie ortogonala
Cubul de proiectie”
http://www.lectiionline.home.ro/prortogonal.htm


sau:
„Orthographic projection (or orthogonal projection) is a means of representing a three-dimensional object in two dimensions. ”
http://en.wikipedia.org/wiki/Orthographic_projection



--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2013-07-02 13:08:09 GMT)
--------------------------------------------------

Sau, pur și simplu, „amprenta totală”.
Selected response from:

Florin Ioan Ular
Romania
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4proiecție ortogonală
Florin Ioan Ular
4urma de asezare a unui echipament / postament
Irina Lazarescu


Discussion entries: 10





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urma de asezare a unui echipament / postament


Explanation:
....pe contur sunt date dimensiunile generale si forma echipamentului pentru a stabili amplasarea, dimensionarea, accesul.


    Reference: http://www.eudict.com/?lang=engrom&word=footprint
Irina Lazarescu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: mulțumesc, nu e echipament. e schița aici de ex. cuțit Stanley


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proiecție ortogonală


Explanation:
Cred că în contextul „orthographic sketching”, „footprint” sau „amprenta” se poate referi la proiecția ortogonală, proiecția în plan a unui obiect tridimensional, ca de exemplu aici:

„Reprezentarea pieselor in proiectie ortogonala
Cubul de proiectie”
http://www.lectiionline.home.ro/prortogonal.htm


sau:
„Orthographic projection (or orthogonal projection) is a means of representing a three-dimensional object in two dimensions. ”
http://en.wikipedia.org/wiki/Orthographic_projection



--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2013-07-02 13:08:09 GMT)
--------------------------------------------------

Sau, pur și simplu, „amprenta totală”.

Florin Ioan Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 19
Notes to answerer
Asker: mulțumesc. e posibil, dar nu sunt convinsă....

Asker: ohhhh man....mă doboară. oricum mulțumesc mult





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search