heel collar

Romanian translation: gulerul

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:heel collar
Romanian translation:gulerul
Entered by: Manescu Alexandra

08:19 Jul 8, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Manufacturing / design
English term or phrase: heel collar
trainer -
se desenează....
Manescu Alexandra
Romania
gulerul
Explanation:

http://www.thebarnfamilyshoestore.com/footwear_glossary.html

http://alfalist.ro/incaltaminte-sport/?q=incaltaminte sport&...

În ceea ce priveşte lungimea pantalonilor, croitorii în vârstă spun că este bine să cadă pe tocul pantofului, însă noi recomandăm să acopere gulerul pantofului, să se îndoaie puţin peste acesta. Se acceptă o cută mică jos, dar în niciun caz să cadă pe pantof în valuri.



--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2013-07-08 10:25:22 GMT)
--------------------------------------------------

gulerul este partea pantofului care înconjoară glezna
Selected response from:

crocox
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5gulerul
crocox
4ștaif
Angela Öhrman


Discussion entries: 8





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
gulerul


Explanation:

http://www.thebarnfamilyshoestore.com/footwear_glossary.html

http://alfalist.ro/incaltaminte-sport/?q=incaltaminte sport&...

În ceea ce priveşte lungimea pantalonilor, croitorii în vârstă spun că este bine să cadă pe tocul pantofului, însă noi recomandăm să acopere gulerul pantofului, să se îndoaie puţin peste acesta. Se acceptă o cută mică jos, dar în niciun caz să cadă pe pantof în valuri.



--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2013-07-08 10:25:22 GMT)
--------------------------------------------------

gulerul este partea pantofului care înconjoară glezna

crocox
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 59
Notes to answerer
Asker: mulțumesc. un pic mai repede era ideal...deja am trimis, dar poate corectez și trimit din nou. thx again ....


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ștaif


Explanation:
staiful (intaritura calcaiului) sa sustina in mod corespunzator glezna copilului.

Angela Öhrman
Sweden
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: așa credeam și eu..ștaiful e înăuntru...cred din ce mai rețin. mulțumesc dar ar fi fost bune referințe...





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search