final cut sizes glass

Romanian translation: sticla taiata la dimensiuni finale

07:03 Feb 1, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: final cut sizes glass
Float glass
jumbo , supplied and final cut sizes glass
Multumesc!
Carmen Lapadat
Romania
Romanian translation:sticla taiata la dimensiuni finale
Explanation:
asta este parerea mea/ din experienta
Selected response from:

RODICA CIOBANU
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3sticla taiata la dimensiuni finale
RODICA CIOBANU
3dimensiuni tăiate definitiv
Mihaela Roman
3Final dimensiuni tăiat sticlă
Constantinos Faridis (X)


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Final dimensiuni tăiat sticlă


Explanation:
Sticla pentru acvariu [Archive] - Forum de acvaristica - Pesti de ...

In final o sa ai un acvariu la care il lipseste geamul din fata. .... Asta se gaseste mai greu dar odata taiata sticla la dimensiuni ...
forum.acvarist.ro/archive/.../t-3979.html

Constantinos Faridis (X)
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dimensiuni tăiate definitiv


Explanation:
Este vorba de foile de sticlă flotată, care se livrează la dimensiuni brute (jumbo), dar şi tăiate definitiv.
http://www.controlsolar.ro/download/ghid_skn_ro.pdf

Mihaela Roman
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
sticla taiata la dimensiuni finale


Explanation:
asta este parerea mea/ din experienta

RODICA CIOBANU
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
1 day 21 hrs
  -> multumesc Iosif

agree  George Colibaba
3 days 18 hrs
  -> multumesc george si week-end placut

agree  Tradeuro Language Services
11 days
  -> multumesc Tradeuro Language Services si week-end placut




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search