angle stay

Romanian translation: colţar

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:angle stay
Romanian translation:colţar
Entered by: Camelia Manea

18:35 Apr 16, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / asamblarea unui rezervor etans
English term or phrase: angle stay
When fitting stay cleats ensure that the blade lies in the correct plane to engage the angle stays.
anne monne
colţar
Explanation:
Cred ca este vorba despre asamblarea unor componente in poziţie ortogonală una faţă de cealaltă.
Daca este necesar, se poate preciza si tipul de colţar - vezi:
http://surub.ro/produse/?categ=6&produs=886 - coltar in L
http://surub.ro/produse/?categ=6&produs=887 - coltar in V
http://surub.ro/produse/?categ=6&produs=889 - coltar universal
Selected response from:

Camelia Manea
Luxembourg
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4colţar
Camelia Manea
4suport unghiular
Cristian Nicolaescu
3proptă de colţ
Dan Butuza
3picior de sprijin in unghi
Ivona Tillett


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
suport unghiular


Explanation:
.

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 532

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
picior de sprijin in unghi


Explanation:


Ivona Tillett
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
colţar


Explanation:
Cred ca este vorba despre asamblarea unor componente in poziţie ortogonală una faţă de cealaltă.
Daca este necesar, se poate preciza si tipul de colţar - vezi:
http://surub.ro/produse/?categ=6&produs=886 - coltar in L
http://surub.ro/produse/?categ=6&produs=887 - coltar in V
http://surub.ro/produse/?categ=6&produs=889 - coltar universal

Camelia Manea
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
proptă de colţ


Explanation:
O altă variantă...

Dan Butuza
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search