gear head unit

Romanian translation: reductor

08:49 Jul 24, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: gear head unit
angrenaje...?
andreea ionescu
Romanian translation:reductor
Explanation:
câteva exemple

în EN - gearhead, în IT - riduttore
http://www.orientalmotor.de/de/uploads/documents/global_stan...
http://www.orientalmotor.de/de/uploads/documents/global_stan...

în EN - gearhead, în ES - reductor

http://documents.rs-components.com/itc_doclist_ES.htm?stockn...

http://www.proz.com/kudoz/309829
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1reductor
Cristian Nicolaescu
3 +1cutie de angrenaje
Elvira Tatucu


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
reductor


Explanation:
câteva exemple

în EN - gearhead, în IT - riduttore
http://www.orientalmotor.de/de/uploads/documents/global_stan...
http://www.orientalmotor.de/de/uploads/documents/global_stan...

în EN - gearhead, în ES - reductor

http://documents.rs-components.com/itc_doclist_ES.htm?stockn...

http://www.proz.com/kudoz/309829

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 532

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Chaplin
1 hr
  -> mulţumesc

neutral  Elvira Tatucu: Contextul ne-ar lamuri mai mult. M-am gandit totusi ca e domeniul mecanic ... dvs. va referiti la IT si electric ...
19 hrs
  -> Tot la domeniul mecanic mă refer şi eu. IT -italiană, ES - spaniolă, EN - engleză, cu echivalenţele prezentate. "These dedicated gearheads can be connected directly to pinion shaft motors" - singura legatura cu domeniul electric, vezi primul link

51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
cutie de angrenaje


Explanation:
Dictionarul tehnic da "gearhead of a machine = cutie de angrenaje a unei masini"

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi3 ore (2006-07-25 11:59:19 GMT)
--------------------------------------------------

Aha! M-am lamurit ca IT vine de la "italiana" si nu de la domeniul tehnologiei de informaţii. Nu mai gasesc butoanele de raspuns asa ca folosesc rubrica asta. OK, daca e reductor, e reductor (la motoare daca am inteles). Eu am consultat doar dict. tehnic

Elvira Tatucu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
20 hrs
  -> Multumesc Bogdan!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search