Stud rivet

Romanian translation: nit prizonier

09:57 Nov 21, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / High Voltage Equipment
English term or phrase: Stud rivet
Fără context, ceva tip de nit dar nu cunosc combinaţia „stud rivet”.

Mulţumesc de ajutor.
Florin Ioan Ular
Romania
Romanian translation:nit prizonier
Explanation:
Prin asociere cu "stud bolt" care inseamna surub prozonier

--------------------------------------------------
Note added at 1 day3 hrs (2006-11-22 13:30:07 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze. Surub PRIZONIER!
Selected response from:

Ovidiu Matiu
Grading comment
Mulţumescm s-ar putea să fie o soluţie bună.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1nit prizonier
Ovidiu Matiu
3nit(uri) pop
Prims-Grup


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stud rivet
nit(uri) pop


Explanation:
Cred că despre aceste nisturi este vorba. După cum rezultă din primul link furnizat, sunt acele nituri care nu au cap, acesta formându-se în urma nituirii prin aglomerarea materialului presat de loviturile ciocanului. Mai multe linkuri pot fi gasite
În limba română, astfel de niturfi cred că se numesc "nituri pop", după cum se poate vedea şi în următoarele linkuri:
- http://www.integradistributie.ro/elemente-asamblare.html
- http://www.venusdsh.ro/afisare_produse.php?cid=40
- etc

Poza de aproape a unui astfel de nit este aici:
http://www.arthur.ro/images/accesorii/accesorii_16.htm

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2006-11-21 13:15:41 GMT)
--------------------------------------------------

Astfel de nituri se folosesc atunci când nu există acces decât pe din părţile ansamblului care necesită nituire.

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2006-11-21 13:17:47 GMT)
--------------------------------------------------

Astfel de nituri se folosesc atunci când nu există acces decât pe una din părţile ansamblului care necesită nituire. (anterior am omis un cuvant).



    Reference: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.hengze-fas...
    Reference: http://www.arthur.ro/accesorii.html
Prims-Grup
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 day 40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
stud rivet
nit prizonier


Explanation:
Prin asociere cu "stud bolt" care inseamna surub prozonier

--------------------------------------------------
Note added at 1 day3 hrs (2006-11-22 13:30:07 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze. Surub PRIZONIER!

Ovidiu Matiu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Mulţumescm s-ar putea să fie o soluţie bună.
Notes to answerer
Asker: S-ar putea să ai dreptate cu prizonier! Dar "prozonier" cred că e cel care stă pe Proz.com! :) Glumesc, desigur! Am înţeles ce vrei să spui.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Could-you
11 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search