dynamic braking

Romanian translation: frânare dinamică

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dynamic braking
Romanian translation:frânare dinamică
Entered by: anamaria bulgariu

19:08 Jul 27, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / macara
English term or phrase: dynamic braking
Dynamic braking for hydraulic motor (se refera la franarea vinciului)

Multumesc
anamaria bulgariu
Romania
frânare dinamică
Explanation:
Am întâlnit des termenul.




--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-07-27 20:23:24 GMT)
--------------------------------------------------

„• frânarea dinamică sau frânarea în regim de generator sincron, dacă motorul este cu rotorul în scurtcircuit şi nu se cere reversarea de sens din mişcare;”

http://em.ucv.ro/elee/ro/realisations/MachinesElectriques/In...



„Există trei posibilităţi de realizare a frânării motoarelor electrice: frânarea
recuperativă, frânarea dinamică şi frânarea contracurent.”


„Frânarea dinamică se realizează prin deconectarea de la reţeaua de alimentare a
bornelor înfăşurării indusului motorului şi cuplarea lor pe un reostat.”

http://66.102.9.104/search?q=cache:XyD2-037pC8J:www.iem.pub....
Selected response from:

Florin Ioan Ular
Romania
Grading comment
;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2frânare dinamică
Florin Ioan Ular
4frinare (hidro)dinamica
Aug. Dragoste


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
frânare dinamică


Explanation:
Am întâlnit des termenul.




--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-07-27 20:23:24 GMT)
--------------------------------------------------

„• frânarea dinamică sau frânarea în regim de generator sincron, dacă motorul este cu rotorul în scurtcircuit şi nu se cere reversarea de sens din mişcare;”

http://em.ucv.ro/elee/ro/realisations/MachinesElectriques/In...



„Există trei posibilităţi de realizare a frânării motoarelor electrice: frânarea
recuperativă, frânarea dinamică şi frânarea contracurent.”


„Frânarea dinamică se realizează prin deconectarea de la reţeaua de alimentare a
bornelor înfăşurării indusului motorului şi cuplarea lor pe un reostat.”

http://66.102.9.104/search?q=cache:XyD2-037pC8J:www.iem.pub....


Florin Ioan Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 172
Grading comment
;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
14 hrs

agree  Iosif JUHASZ
2 days 10 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
frinare (hidro)dinamica


Explanation:
Forta de frinare se obtine din inversarea functiei de motor hidraulic in cea de pompa hidraulica. Ca masura suplimentara de siguranta se prevede si o frina mecanica cu frictiune. Nu am gasit referinte. Am gasit doar in cazul motoarelor electrice care in cazul frinarii se pot transforma in generatoare electrice. Similitudinea poate fi perfecta intre energia electrica si cea hidraulica (Gogu Constantinescu, inventatorul Sonicitatii).


    Reference: http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Dynamic+braking
Aug. Dragoste
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 284




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search