mechanical fail safe brakes

Romanian translation: frana ( mecanica) / dispozitiv mecanic de franare de siguranta

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mechanical fail safe brakes
Romanian translation:frana ( mecanica) / dispozitiv mecanic de franare de siguranta
Entered by: anamaria bulgariu

21:03 Jul 27, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / macara
English term or phrase: mechanical fail safe brakes
mechanical fail safe brakes (for the same winch)
anamaria bulgariu
Romania
frana ( mecanica) / dispozitiv mecanic de franare de siguranta
Explanation:
Domaine(s) : - safety


anglais
français

fail-safe device
dispositif de sécurité n. m.

GDT

merge de obicei ca "back=up " la un alt sistem de franare

Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2frâne mecanice cu autoprotecţie
Cristian Nicolaescu
4frana ( mecanica) / dispozitiv mecanic de franare de siguranta
Anca Nitu


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
frâne mecanice cu autoprotecţie


Explanation:
o posibilă variantă

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2007-07-28 07:31:54 GMT)
--------------------------------------------------

sau
...cu protecţie totală
...cu siguranţă integrată

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 532

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
3 hrs
  -> mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
1 day 23 hrs
  -> mulţumesc

1 day 20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
frana ( mecanica) / dispozitiv mecanic de franare de siguranta


Explanation:
Domaine(s) : - safety


anglais
français

fail-safe device
dispositif de sécurité n. m.

GDT

merge de obicei ca "back=up " la un alt sistem de franare



Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 256
Grading comment
Multumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search