drilling

Romanian translation: gaură/orificiu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drilling
Romanian translation:gaură/orificiu
Entered by: anamaria bulgariu

09:44 Jul 30, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / drilling
English term or phrase: drilling
A **drilling** from the front of the cylinder block into the main bearing oil gallery, is aligned with a drilling which passes through the axle of the hub, connecting with a transverse hole in the hub, through which oil is fed to the bearing surfaces of the hub gear.
anamaria bulgariu
Romania
gaură/orificiu
Explanation:
Ar fi trebuit sa-i spuna "bore" sau "hole". "drilling" este verbul "a găuri".
Selected response from:

Dan Topor
Romania
Grading comment
Seems like the only logical answer. Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2canal
Cristian Nicolaescu
5 +1gaură/orificiu
Dan Topor


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
gaură/orificiu


Explanation:
Ar fi trebuit sa-i spuna "bore" sau "hole". "drilling" este verbul "a găuri".

Dan Topor
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 92
Grading comment
Seems like the only logical answer. Thanks
Notes to answerer
Asker: Mi se pare tare ciudata exprimarea asta, pentru ca mai jos este "transverse hole".


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: alezaj( posibil nepatruns), transverse hole = alezaj patruns / alezaj e mult mai bine
12 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
canal


Explanation:
în tehnică se utilizează formularea "canal practicat în ..." (de ex. canal practicat în blocul motor)

alte exemple:

[PDF] RO 113950 B1Format de Fişier: PDF/Adobe Acrobat - Afişare ca HTML
comunică între ele printr-un canal practicat în. placă, pe unde intră apa în fiecare filtru, şi o. variantă de cuplare cap la cap, în care se ...
www.osim.ro/publicatii/brevete/bopi1298/rezumate/113950.pdf - Pagini similare

[PDF] RO 117431 B1Format de Fişier: PDF/Adobe Acrobat - Afişare ca HTML
(1) pistonului, într-un canal practicat în acest. corp, corespunzător diametrului inelului. Presa-. rea inelului (2) interior în corpul (1) pistonului are ...
www.osim.ro/publicatii/brevete/bopi302/brevete/117431.pdf - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la www.osim.ro ]

[PDF] CuprinsFormat de Fişier: PDF/Adobe Acrobat
mărcile verticale continuându-se canalul central şi de evacuare din miez cu un canal practicat în. forma inferioară. După montarea miezurilor şi curăţirea ...
www.sim.tuiasi.ro/docs/barbu/tehnologia_turnarii_curs.pdf


Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 532

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Butuza: Poate ar merge şi alezaj (străpuns), deşi în engleză alezaj e ”boring”
17 hrs
  -> Da, ar merge şi aşa. Mulţumesc.

agree  RODICA CIOBANU
23 hrs
  -> mulţumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search