top cut

Romanian translation: taietura superioara

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:top cut
Romanian translation:taietura superioara

08:22 Nov 30, 2009
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2009-12-03 13:01:05 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: top cut
Motor protection Top cut
Top cut funnel valve jammed
Top cut waste bin full

Este vorba de o masina de ambalat.
Multumesc
(Nu este limitare/taiere a varfurilor unui semnal cum apare in dictionar)
Manuela Cojocariu
Romania
taietura superioara
Explanation:
palnia-supapa pt. taierea la nivelul superioar - daca exista un mecanism de taiere, a materialului de ambalaj
In context va apare probabil si perechea de la taierea inferioara.

Am avut asa ceva intr-o traducere despre o masina de ambalat (two-strip wrapping system).
Selected response from:

Sandra& Kenneth
Israel
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fasonare (în partea) superioară
cristina48
2taietura superioara
Sandra& Kenneth


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
taietura superioara


Explanation:
palnia-supapa pt. taierea la nivelul superioar - daca exista un mecanism de taiere, a materialului de ambalaj
In context va apare probabil si perechea de la taierea inferioara.

Am avut asa ceva intr-o traducere despre o masina de ambalat (two-strip wrapping system).

Sandra& Kenneth
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 56
Grading comment
Multumesc

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fasonare (în partea) superioară


Explanation:
Waste Basket
Solid 3/4" pine waste basket. 12" by 12" wide at the top,and 14" high with a scalloped top cut out. It has a solid bottom.
http://www.lakesidewoodcrafts.com/around_house.htm
http://hallo.ro/search.do?d=en&l=ro&type=both&query=fasona
FASONÁ, fasonez, vb. I. Tranz. A da unui obiect o anumită formă (în urma unui proces de prelucrare). ♦ Fig. (Rar) A forma, a modela caracterul, personalitatea etc. cuiva. – Din fr. façonner.
http://dexonline.ro/search.php?cuv=fasona

cristina48
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 246




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search