sickle drill

Romanian translation: burghiu elicoidal cu tăişuri curbe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sickle drill
Romanian translation:burghiu elicoidal cu tăişuri curbe
Entered by: Adriana Sandru

08:41 Sep 10, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Tools
English term or phrase: sickle drill
Termenul apare într-o listă, fără context. Ce tip de burghiu ar putea fi?
Mulţumesc anticipat!
Adriana Sandru
France
burghiu elicoidal cu tăişuri curbe
Explanation:
Într-adevăr, „sickle drill” nu apare la căutări, însă am găsit „sickle-shaped [...] drill bit”:

http://www2.dupont.com/Kevlar/en_US/assets/downloads/H-62647...

Seamănă cu un burghiu pentru lemn, cu acel vârf ascuţit. Dacă vă uitaţi la imaginea din pdf, vedeţi că are într-adevăr muchiile aşchietoare încovoiate, de unde şi forma de seceră (C, semilună).
Selected response from:

Valentin Cirdei
Romania
Grading comment
Mulţumesc foarte mult!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3burghiu elicoidal cu tăişuri curbe
Valentin Cirdei
3burghiu de taiere
Robert Daraban


Discussion entries: 4





  

Answers


23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
burghiu de taiere


Explanation:
Am cautat pe internet si nu am gasit termenulk exact corespunzator. Insa am gasit ca cuvantul "sickle" inseamna "secerator". Burghiu secerator sau burghiu de secerare nu exista, din cate stiu eu.

Asadar ma gandesc ca mai degraba este burghiu de taiere.
Daca solutia "burghiu de taiere" ti se pare redundant scrie doar burghiu.
Sper ca am fost de ajutor.

Example sentence(s):
  • Burghiu de ...tăiere ale carotelor universale

    Reference: http://www.google.ro/#q=%22burghiu+de+t%C4%83iere%22&hl=ro&f...
Robert Daraban
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
burghiu elicoidal cu tăişuri curbe


Explanation:
Într-adevăr, „sickle drill” nu apare la căutări, însă am găsit „sickle-shaped [...] drill bit”:

http://www2.dupont.com/Kevlar/en_US/assets/downloads/H-62647...

Seamănă cu un burghiu pentru lemn, cu acel vârf ascuţit. Dacă vă uitaţi la imaginea din pdf, vedeţi că are într-adevăr muchiile aşchietoare încovoiate, de unde şi forma de seceră (C, semilună).

Valentin Cirdei
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 55
Grading comment
Mulţumesc foarte mult!!!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search