lobe pump

Romanian translation: pompă cu lobi (rotativi)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lobe pump
Romanian translation:pompă cu lobi (rotativi)
Entered by: Péter Tófalvi

12:47 Feb 18, 2019
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: lobe pump
sau: rotary lobe pump
https://en.wikipedia.org/wiki/Lobe_pump
Péter Tófalvi
Hungary
pompă cu piston (rotativ)
Explanation:
Aş spune "pompă cu piston rotativ" dacă este "rotary lobe pump".
http://www.axflow.com/ro-ro/site/produsele/categorie/pompe/p...


--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2019-02-18 12:55:30 GMT)
--------------------------------------------------

Observ că se foloseşte şi denumirea de "pompă cu lobi", respectiv "pompă cu lobi rotativi". http://www.rasfoiesc.com/inginerie/tehnica-mecanica/Pompe-vo...


--------------------------------------------------
Note added at 3 days 16 hrs (2019-02-22 05:29:13 GMT)
--------------------------------------------------

Cred că este totuși "pompă cu lobi rotativi" https://fluidsistem.ro/borger-2/
Puteţi vedea explicațiile de pe Internet.
Selected response from:

Adriana Sandru
France
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pompă rotativă cu lobi
LIVIA EPURE
4pompă cu piston (rotativ)
Adriana Sandru


Discussion entries: 10





  

Answers


3 days 16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pompă rotativă cu lobi


Explanation:
Conform explicaţiilor furnizate de link-ul din comentarii.

LIVIA EPURE
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru: Sau pompă cu lobi rotativi aşa cum am răspuns pe 18 februarie :)
15 mins
  -> Mulțumesc frumos! Așa este, am vrut doar să confirm varianta corectă! Cele bune🙏

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pompă cu piston (rotativ)


Explanation:
Aş spune "pompă cu piston rotativ" dacă este "rotary lobe pump".
http://www.axflow.com/ro-ro/site/produsele/categorie/pompe/p...


--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2019-02-18 12:55:30 GMT)
--------------------------------------------------

Observ că se foloseşte şi denumirea de "pompă cu lobi", respectiv "pompă cu lobi rotativi". http://www.rasfoiesc.com/inginerie/tehnica-mecanica/Pompe-vo...


--------------------------------------------------
Note added at 3 days 16 hrs (2019-02-22 05:29:13 GMT)
--------------------------------------------------

Cred că este totuși "pompă cu lobi rotativi" https://fluidsistem.ro/borger-2/
Puteţi vedea explicațiile de pe Internet.

Adriana Sandru
France
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 60
Grading comment
Mulțumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search