bass boost

Romanian translation: amplificare bas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bass boost
Romanian translation:amplificare bas
Entered by: Dan Dascalescu

21:01 Apr 30, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia
English term or phrase: bass boost
legat de efecte sonore. stie cineva cum ii spune in romana?
Elvira Stoianov
Luxembourg
amplificare bas
Explanation:
.
Selected response from:

Dan Dascalescu
United States
Grading comment
multumesc, asa am scris si eu pentr ca asta mi s-a parut si mie traducerea corecta in contextul dat. Multumesc de confirmare
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2accentuarea frecvenţelor joase
Maria Diaconu
4amplificare bas
Dan Dascalescu


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
accentuarea frecvenţelor joase


Explanation:
accentuarea frecvenţelor joase / a başilor
spune dicţ. tehnic en-ro, pentru bass boosting

sau
amplificarea frecvenţelor joase
cf. traducerii franceze din GDT

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2005-04-30 21:24:47 GMT)
--------------------------------------------------

Amplificarea frecventelor joase si inalte (BTB)
se spune la http://www.magazinultau.ro/list.php?manuf=Pioneer&category=E...
unde BTB ar fi Bass/Treble Boost

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tudor Soiman: ca date tehn. se spune tot bass boost
8 mins
  -> aşa e, mulţumesc :) dar Elvira întrebase "cum îi spune în română", aşa că i-am dat traducerea, nu?

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 day 2 hrs
  -> Mulţumesc

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
amplificare bas


Explanation:
.


    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&q=%22amplificare+bas%22&l...
Dan Dascalescu
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc, asa am scris si eu pentr ca asta mi s-a parut si mie traducerea corecta in contextul dat. Multumesc de confirmare




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search