impacted

Romanian translation: inclus

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:impacted
Romanian translation:inclus
Entered by: Ivona Tillett

07:17 May 21, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
English term or phrase: impacted
When wisdom teeth don't come through properly, they are described as impacted wisdom teeth.

Am găsit ‘dinţi impactaţi’ pe Google, dar termenul 'impactat' nu apare in DEX.

Mulţumesc pentru orice sugestie.
Ivona Tillett
United Kingdom
inclus
Explanation:
Eu aşa ştiu din proprie experienţă, nu altceva :)

--------------------------------------------------
Note added at 20 minute (2007-05-21 07:38:21 GMT)
--------------------------------------------------

Dinte inclus - dinte neerupt sau partial erupt a cãrui eruptie este imposibila datorita diverselor cauze
http://www.dental.ro/pacienti.php?actiune=dict

3. Maseaua de minte nu a aparut pe arcada, ci a ramas inclusa in os, fara sa strapunga gingia. Si aici putem avea mai multe situatii:
- sa nu apara nici o problema niciodata (incluzie asimptomatica);
http://www.eva.ro/sanatate/articol250.html

Selected response from:

Valentin Cirdei
Romania
Grading comment
Mulţumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2neerupt
Ioana Costache
3 +1inclus
Valentin Cirdei


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
neerupt


Explanation:
molari de minte neerupti - scuze, n-am diacritice

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-05-21 07:22:35 GMT)
--------------------------------------------------

impacted tooth = an unerrupted or partially erupted tooth that is positioned against another tooth, bone, or soft tissue so that complete eruption is unlikely http://www.peoplesdentalplan.com/glossary.lasso

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2007-05-21 07:26:56 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.umfcv.ro/ro/Invatamant/Licenta/TesteMD.pdf - cu eruptie incompleta

Ioana Costache
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian Patrascu: sau cu eruptie incompleta, vezi : http://www.drbonine.com/impacted_and_wisdom_teeth.html
3 mins
  -> Multumesc!

agree  Valentin Cirdei: ach so ! :)
19 mins
  -> lol, vad ca scriem in acelasi timp

1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
inclus


Explanation:
Eu aşa ştiu din proprie experienţă, nu altceva :)

--------------------------------------------------
Note added at 20 minute (2007-05-21 07:38:21 GMT)
--------------------------------------------------

Dinte inclus - dinte neerupt sau partial erupt a cãrui eruptie este imposibila datorita diverselor cauze
http://www.dental.ro/pacienti.php?actiune=dict

3. Maseaua de minte nu a aparut pe arcada, ci a ramas inclusa in os, fara sa strapunga gingia. Si aici putem avea mai multe situatii:
- sa nu apara nici o problema niciodata (incluzie asimptomatica);
http://www.eva.ro/sanatate/articol250.html



Valentin Cirdei
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Costache: Da, si "molar inclus", zice mama (cica asa apare si in lista de tarife de la casa de asigurari; in cartile de stomatologie apare si asa, si cu eruptie incompleta)
20 mins
  -> :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search