flap design

Romanian translation: forma / tipul lamboului / grefei

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flap design
Romanian translation:forma / tipul lamboului / grefei
Entered by: Cristina Bolohan

12:26 Dec 1, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
English term or phrase: flap design
flap design
http://www.youtube.com/watch?v=RB1dgn53deg
Cristina Bolohan
Romania
forma / tipul lamboului / grefei
Explanation:
Sunt medic stomatolog si am urmat cursuri si stagii de chirurgie maxilo-faciala :-) Inser mai jos si traducerea lui "flap" in limba romana. Sper sa fie de folos!
Selected response from:

Ioana Popa
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4forma / tipul lamboului / grefei
Ioana Popa
3forma/conturul grefei; linia de incizie
ema_s


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
forma/conturul grefei; linia de incizie


Explanation:
http://www.medica.ro/reviste_med/download/stoma/2011.3/Stoma...


    Reference: http://www.medica.ro/reviste_med/download/stoma/2011.3/Stoma...
ema_s
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ioana Popa: De acord doar cu forma grefei. Incizia da lamboului sau grefei forma respectiva, de aici cred ca provine confuzia. "Incizie" in engleza este "incision".
5 hrs
  -> tocmai de aceea am spus "linie de incizie" si nu simplu "incizie", pentru a sublinia ideea de forma, contur.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
forma / tipul lamboului / grefei


Explanation:
Sunt medic stomatolog si am urmat cursuri si stagii de chirurgie maxilo-faciala :-) Inser mai jos si traducerea lui "flap" in limba romana. Sper sa fie de folos!


    Reference: http://www.dentaldictionary.net/en/ro/flap/
Ioana Popa
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search