bulk fillings

Romanian translation: material pentru obturaţii

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bulk fillings
Romanian translation:material pentru obturaţii
Entered by: alexe_adina

18:13 Nov 6, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
English term or phrase: bulk fillings
Ketac™ Universal is a radiopaque glass ionomer restorative which can be mixed by hand; it is used for bulk fillings.

Domeniu: stomatologie
alexe_adina
Romania
material pentru obturaţii
Explanation:
Nu este un amalgam. Este un ciment ionomer de sticlà pentru restauràri coronare si nu numai.

--------------------------------------------------
Note added at 12 heures (2014-11-07 06:57:19 GMT)
--------------------------------------------------

Sursa: Curs de Materiale dentare (anul III), Facultatea de Medicinà si Farmacie "Carol Davila", Bucuresti
Selected response from:

Ligia Mihaiescu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5material pentru obturaţii
Ligia Mihaiescu
3amalgam / material pentru obturarea
cyr-traductions


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
amalgam / material pentru obturarea


Explanation:
amalgam dentar_1143283960.pdf - ABCDent

Amalgamul dentar este un material plastic nefizionomic pentru obturatii de durata , ... Staniul scade expansiunea, rezistenta, duritatea si creste timpul de priza. .... mai mare, cu atat va fi si expansiunea mai mare), durata si viteza de triturare (cu ...

www.abcdent.ro/documente/amalgam dentar_1143283960.pdf

cyr-traductions
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
material pentru obturaţii


Explanation:
Nu este un amalgam. Este un ciment ionomer de sticlà pentru restauràri coronare si nu numai.

--------------------------------------------------
Note added at 12 heures (2014-11-07 06:57:19 GMT)
--------------------------------------------------

Sursa: Curs de Materiale dentare (anul III), Facultatea de Medicinà si Farmacie "Carol Davila", Bucuresti

Ligia Mihaiescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search