partitioned between either protein synthesis or oxidation

Romanian translation: repartizaţi fie pentru sinteza proteinelor, fie pentru oxidarea lor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:partitioned between either protein synthesis or oxidation
Romanian translation:repartizaţi fie pentru sinteza proteinelor, fie pentru oxidarea lor
Entered by: Maria Diaconu

07:05 Apr 27, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: partitioned between either protein synthesis or oxidation
The indicator AA oxidation (IAAO) technique was used in this study. The IAAO method is based on the fact that, because there is no significant storage of AA in the body, AA that are consumed are ***partitioned between either protein synthesis or oxidation***.

Aici nu înţeleg sensul construcţiei "partitioned between"... aminoacizii sunt repartizaţi... distribuiţi...
Mulţumesc.
Maria Diaconu
Romania
AA consumati sunt repartizati fie pentru sinteza proteinelor , fie pentru oxidarea lor
Explanation:
Cercetarile arata clar ca prin ridicarea nivelului de aminoacizi din sange cresti sinteza proteinelor in muschii ...........
.......
Criticii aportului proteic ridicat vor incerca sa arate ca un aport proteic crescut duce la oxidarea proteinelor.
Selected response from:

NINA (Irina) SMOLEANU
Romania
Grading comment
Mulţumesc tuturor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3consumul aminoacizilor este repartizat între procesele de sinteză proteică şi de oxidare
Ciprian Patrascu
4 +2AA consumati sunt repartizati fie pentru sinteza proteinelor , fie pentru oxidarea lor
NINA (Irina) SMOLEANU


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
consumul aminoacizilor este repartizat între procesele de sinteză proteică şi de oxidare


Explanation:
în ce proporţii se face repartiţia, asta depinde de o mulţime de lucruri...

Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 656

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
3 mins
  -> multumesc

agree  Andreea Ciurea
4 hrs
  -> multumesc

agree  *TRANSCRIPT
4 hrs
  -> multumesc

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
AA consumati sunt repartizati fie pentru sinteza proteinelor , fie pentru oxidarea lor


Explanation:
Cercetarile arata clar ca prin ridicarea nivelului de aminoacizi din sange cresti sinteza proteinelor in muschii ...........
.......
Criticii aportului proteic ridicat vor incerca sa arate ca un aport proteic crescut duce la oxidarea proteinelor.



    Reference: http://www.getfit.ro/adlv3.php
NINA (Irina) SMOLEANU
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Mulţumesc tuturor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Brooks: textul contine either..or
5 hrs
  -> multumesc, Mihaela

agree  sano
14 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search