staple line

Romanian translation: linie/rând de agrafe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: staple line
Romanian translation:linie/rând de agrafe
Entered by: bobe

18:04 Nov 12, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / abdominal surgery
English term or phrase: staple line
Este vorba de un produs contra aderentelor care... "should not be applied to the entire circumference of a fresh bowel *anastomotic suture or staple line*".

circumferinţa unei suturi sau ....??? anastomotice intestinale noi .
Imi dau seama ce este dar nu găsesc termenul medical.
Vezi si aici o imagine de ex.: http://www.cookmedical.com/sur/dataSheet.do?id=3953
bobe
United States
linie/rând de agrafe
Explanation:
"nu trebuie aplicat pe întreaga circumferinţă a unui segment nou de intestin, la nivelul linie de sutură anastomotică sau rândului de agrafe"



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-12 19:39:40 GMT)
--------------------------------------------------

nu numai la nivelul tegumentului, ci şi în chirurgia gastrointestinală şi vasculară se foloseşte afrontarea cu rânduri de agrafe

http://www.threefarm-chirurgie.ro/staplere_gia_ila.htm
Selected response from:

Ciprian Patrascu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4linie/rând de agrafe
Ciprian Patrascu
4copci/capse
M&T (X)
3anastomoză gastro-intestinală sau linia de sutură
Sigina


Discussion entries: 4





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
anastomoză gastro-intestinală sau linia de sutură


Explanation:
De prima sunt aproape sigură, de a doua, cred :)

Sigina
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
copci/capse


Explanation:
pe traseul/linia de aplicare al copcilor/capselor

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2008-11-12 18:33:42 GMT)
--------------------------------------------------

staple line, cred eu ca se refera la alipirea marginilor inciziilor,la nvelul tegumentului, ca numai extern se pun staples

M&T (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
linie/rând de agrafe


Explanation:
"nu trebuie aplicat pe întreaga circumferinţă a unui segment nou de intestin, la nivelul linie de sutură anastomotică sau rândului de agrafe"



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-12 19:39:40 GMT)
--------------------------------------------------

nu numai la nivelul tegumentului, ci şi în chirurgia gastrointestinală şi vasculară se foloseşte afrontarea cu rânduri de agrafe

http://www.threefarm-chirurgie.ro/staplere_gia_ila.htm

Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 656

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Oprita
25 mins
  -> mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
1 hr
  -> mulţumesc

agree  Irina-Maria Foray
1 hr
  -> mulţumesc

agree  cezara lucas
19 hrs
  -> mulţumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search