Virus Induced

Romanian translation: viral indus(ă)/ indus(ă) de virus

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: Virus Induced
Romanian translation:viral indus(ă)/ indus(ă) de virus
Entered by: Adriana Dragomir

14:38 May 4, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Virus Induced
English term or phrase: Virus Induced
Virus Induced Bioactive Effector Complex
Adriana Dragomir
viral indus(ă)/ indus(ă) de virus
Explanation:
Aceste suprainfectii virale gripale si micotice la copiii seropozitivi HIV pot fi explicate prin imunodeficienta celulara viral indusă.
http://www.scritub.com/profesor-scoala/de-ani-de-invatamant-...
...rezultate din transformarea oncogena viral indusă, de exemplu antigenul tumoral al virusului simian 40 (SV40)
http://www.ekilibrium.ro/stiri/Medicina_alopata/antigen_tumo...
Este o proteina intranucleara codata si indusa de virus si nu de celula.
Orice tip de modificare celulara indusa de virus, fie ca are o expresie morfologica, fie numai una biochimica poarta denumirea de efect citopatogen sau citopatic ...
http://www.scrigroup.com/educatie/biologie/Patologia-celulel...

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2014-05-04 15:19:57 GMT)
--------------------------------------------------

E foarte ciudat, nu am gasit referinte pentru intreaga sintagma - "virus induced bioactive effector complex", ci doar ceva legat de "vaccine induced bioactive effector complex" . Cred ca o traducere aproximativa ar fi "Compus bioactiv efector viral indus "

EFECTOR EFECTOR, s. m., adj. / effecteiir, s. m., adj. / effector. Lat. effector, -oris = eel care. face., de. la. facere = a face.] 1) Compus care moduleaza o enzima alosterica. 2) Sistem care produce un raspuns intracelular ca urmare a interactiunii unui *ligand cu *receptorul membranar specific, 3) Despre un tesut periferic care receptioneaza un impuls nervos si reac-tioneaza printr-o activitate specifica precum contractia, secretia sau excretia. 4) Terminatie nervoasa care transmite un influx nervos, provocsind o contractie musculara sau o secretie glan-dulara.
Selected response from:

Claudia Coja
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5provocat/declansat de (un) virus
adami
4viral indus(ă)/ indus(ă) de virus
Claudia Coja


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
virus induced
provocat/declansat de (un) virus


Explanation:
-

adami
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 120

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
virus induced
viral indus(ă)/ indus(ă) de virus


Explanation:
Aceste suprainfectii virale gripale si micotice la copiii seropozitivi HIV pot fi explicate prin imunodeficienta celulara viral indusă.
http://www.scritub.com/profesor-scoala/de-ani-de-invatamant-...
...rezultate din transformarea oncogena viral indusă, de exemplu antigenul tumoral al virusului simian 40 (SV40)
http://www.ekilibrium.ro/stiri/Medicina_alopata/antigen_tumo...
Este o proteina intranucleara codata si indusa de virus si nu de celula.
Orice tip de modificare celulara indusa de virus, fie ca are o expresie morfologica, fie numai una biochimica poarta denumirea de efect citopatogen sau citopatic ...
http://www.scrigroup.com/educatie/biologie/Patologia-celulel...

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2014-05-04 15:19:57 GMT)
--------------------------------------------------

E foarte ciudat, nu am gasit referinte pentru intreaga sintagma - "virus induced bioactive effector complex", ci doar ceva legat de "vaccine induced bioactive effector complex" . Cred ca o traducere aproximativa ar fi "Compus bioactiv efector viral indus "

EFECTOR EFECTOR, s. m., adj. / effecteiir, s. m., adj. / effector. Lat. effector, -oris = eel care. face., de. la. facere = a face.] 1) Compus care moduleaza o enzima alosterica. 2) Sistem care produce un raspuns intracelular ca urmare a interactiunii unui *ligand cu *receptorul membranar specific, 3) Despre un tesut periferic care receptioneaza un impuls nervos si reac-tioneaza printr-o activitate specifica precum contractia, secretia sau excretia. 4) Terminatie nervoasa care transmite un influx nervos, provocsind o contractie musculara sau o secretie glan-dulara.

Claudia Coja
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 283




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search