Nurse Practitioner and a Physician Assistant

Romanian translation: asistentă medicală cu studii superioare avansate și doctor care nu face operații chirurgicale

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Nurse Practitioner and a Physician Assistant
Romanian translation:asistentă medicală cu studii superioare avansate și doctor care nu face operații chirurgicale
Entered by: ION CAPATINA

14:08 Nov 27, 2019
English to Romanian translations [Non-PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Nurse Practitioner and a Physician Assistant
What is the difference between a Nurse Practitioner and a Physician Assistant? In romanian please. Thank you!
rytap
asistentă medicală cu studii superioare avansate și doctor care nu face operații chirurgicale
Explanation:
NP-ul, este o asistentă medicală cu studii superioare avansate, adică are vreo șase ani de facultate, patru plus doi...și poate scrie rețete ca și un medic.
PA - este medic, nu poate face operații chirurgicale, doar intervenții minore...și mulți doctori preferă PA în loc de MD pentru că obțin angajare mai repede...Multe spitale nu deschid posturi de MD pentru a economisi resurse financiare.
Selected response from:

ION CAPATINA
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4asistentă medicală cu studii superioare avansate și doctor care nu face operații chirurgicale
ION CAPATINA
3asistent medical/asistent medic
Posted via ProZ.com Mobile
Simona Pop


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
asistent medical/asistent medic


Explanation:
https://ro.sawakinome.com/articles/professions/nurse-practit...

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2019-11-27 22:02:45 GMT)
--------------------------------------------------

... nu am timp să caut...

Am revenit cu mențiunea că nu mai șterg însă nu cred că răspunsul este corect, sunt și eu acum foarte busy și stresată cu un proiect, aș fi vrut să răspund dar nu îmi permite acum timpul .

Example sentence(s):
  • asistent medical cu studii superioare de lungă durată sunt ambele însă PA se deosebește de NP prin faptul că se necesită supravegherea directă a unui medic, așa am înțeles din articolul anexat .. scriu de pe telefon :) și acum nici nu am prea
Simona Pop
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 64

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nurse practitioner and a physician assistant
asistentă medicală cu studii superioare avansate și doctor care nu face operații chirurgicale


Explanation:
NP-ul, este o asistentă medicală cu studii superioare avansate, adică are vreo șase ani de facultate, patru plus doi...și poate scrie rețete ca și un medic.
PA - este medic, nu poate face operații chirurgicale, doar intervenții minore...și mulți doctori preferă PA în loc de MD pentru că obțin angajare mai repede...Multe spitale nu deschid posturi de MD pentru a economisi resurse financiare.

ION CAPATINA
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search